نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 07 بهمن 1402
ساعت 14:45

فروش بازی Hogwarts Legacy از ۲۴ میلیون نسخه گذشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ عملکرد موفقیت‌آمیز بازی Hogwarts Legacy همچنان ادامه دارد و به‌تازگی این بازی از نظر فروش کلی، رقم چشمگیر دیگری را پشت سر گذاشته است.

شکی نیست که بازی Hogwarts Legacy برای کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) سودآوری قابل توجهی داشته و حتی توانسته تبدیل به پرفروش‌ترین بازی سال در آمریکا و بریتانیا شود. با این حال، فروش این بازی طبق آخرین گزارش‌های رسمی تا پایان سال ۲۰۲۳ به بیش از ۲۲ میلیون نسخه رسیده بود. دیوید زاسلاو، مدیرعامل کمپانی Warner Bros. Discovery به‌تازگی و در مصاحبه‌ی جدید خود با رسانه‌ی Variety، اطلاعات تازه‌ای را در این رابطه به اشتراک گذاشت و از دستاورد جدید این بازی صحبت کرد.

با اعلام زاسلاو، فروش بازی Hogwarts Legacy در حال حاضر از ۲۴ میلیون نسخه نیز گذر کرده است. به عبارت دیگر، این عنوان نقش‌آفرینی جادویی تنها در طی چند هفته‌ی اخیر و در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی موفق شده تا بیش از دو میلیون نسخه به فروش برساند. اگرچه استودیوی آوالانچ سافتور (Avalanche Software) و کمپانی برادران وارنر همچنان ساخت دنباله‌ای برای این بازی را تأیید نکرده‌اند، اما دیوید حداد به‌عنوان رئیس WB Games خبر داده که چندین اثر دیگر که مرتبط با سری هری پاتر هستند نیز در دست ساخت قرار دارند و در آینده به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد.

تا آن زمان اما باید به بازیکنان هاگوارتز لگسی در سایر پلتفرم‌هایی که از محتواهای انحصاری این بازی برای پلی استیشن جا ماندند، مژده داد که این محتواها طی تابستان سال آینده برای پلتفرم‌های دیگر نیز در دسترس قرار می‌گیرند. علاوه‌بر این‌ها، علاقه‌مندان به دنیای هری پاتر و بازی Hogwarts Legacy همچنین می‌توانند انتظار آپدیت‌های بیشتری برای این بازی طی ماه‌های آینده را داشته باشند.

بازی Hogwarts Legacy هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. نقد و بررسی بازی‌مگ از این بازی را نیز می‌توانید از این‌جا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.