نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 08 بهمن 1402
ساعت 20:30

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth از نظر پیش‌فروش رکوردشکنی کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Like a Dragon: Infinite Wealth از نظر پیش‌فروش موفق به شکست رکورد سری یاکوزا / Like a Dragon شد.

استودیوی Ryu Ga Gotoku قبل از عرضه‌ی جدیدترین قسمت این سری محبوب ژاپنی، در تمامی صحبت‌ها و تبلیغات Like a Dragon: Infinite Wealth به پرمحتوا بودن این عنوان اشاره داشت. این بازی از هر نظر جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگ‌ترین قسمت سری Like a Dragon به حساب می‌آید و محتوای بسیار زیادی برای ارائه دارد. این‌طور که به نظر می‌رسد، فروش بازی Like a Dragon: Infinite Wealth نیز مطابق انتظارات استودیوی سازنده‌ی آن بوده است و این عنوان نه‌تنها توانست نظر منتقدان را به سمت خود جلب کند، که رکورد تعداد بازیکنان همزمان در استیم را نیز برای این مجموعه شکست. طبق گفته‌های استودیوی Ryu Ga Gotoku اما این بازی حتی قبل از عرضه‌ شدنش هم با استقبال خوبی از طرف بازیکنان و علاقه‌مندان مواجه شده بود و پیش‌فروش خوبی را تجربه می‌کرد.

ماسایوشی یوکویاما، رئیس استودیوی Ryu Ga Gotoku، در مصاحبه‌ی جدیدی که با سایت 4Gamer داشت اعلام کرد که پیش‌فروش بازی Like a Dragon: Infinite Wealth بهتر از هر عنوان دیگری در سری یاکوزا / Like a Dragon بوده است. یوکویاما در این رابطه گفت:

«ما به‌ویژه در ژاپن وضعیت خوبی را [از نظر فروش] تجربه می‌کنیم. این روزها، هر دو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتال وجود دارند، پس مقایسه‌ی آمار این بازی با عناوین قدیمی سخت است، اما از نظر تعداد پیش‌فروش‌های نسخه‌ی فیزیکی، [بازی Like a Dragon: Infinite Wealth]، بالاترین میزان پیش‌فروش تاریخ سری محسوب می‌شود.»

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth بهتر از هر قسمت دیگری در سری یاکوزا / Like a Dragon با اقبال منتقدان روبه‌رو شد و به بالاترین امتیاز تاریخ سری در سایت متاکریتیک نیز دست یافت. صحبت‌های اخیر یوکویاما نیز خبر از فروش این عنوان نقش‌آفرینی ژاپنی می‌دهد. بازی Like a Dragon: Infinite Wealth هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.