نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 13 بهمن 1402
ساعت 21:30

فروش Like a Dragon: Infinite Wealth از ۱ میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی سگا به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازی جدید Like a Dragon: Infinite Wealth توانسته است به فروش جهانی یک میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند.

این‌طور که به نظر می‌رسد، جدیدترین قسمت سری محبوب یاکوزا / Like a Dragon با استقبال خوبی از طرف بازیکنان روبه‌رو بوده است و به رکوردشکنی‌های خود ادامه می‌دهد. چند روز پیش هم مدیر استودیوی Ryu Ga Gotoku خبر داد که بازی Like a Dragon: Infinite Wealth از نظر پیش‌فروش موفق به شکست رکورد قبلی سری شده بود. سگا به مناسبت چنین عملکرد قابل توجهی در هفته‌ی اول عرضه، بسته‌ی لباس مخصوصی را برای بازیکنان Like a Dragon: Infinite Wealth تدارک دیده است و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت رایگان از این لباس‌ها بهره‌مند شوند.

علی‌رغم تأیید فروش یک میلیونی بازی، کمپانی ژاپنی سگا هنوز جزئیات عملکرد این بازی در پلتفرم‌های مختلف را منتشر نکرده است. با این حال، گزارشات منابع دیگر در این زمینه اطلاعات بیشتری را در دسترس قرار داده‌اند. به‌طور مثال، نسخه‌ی پلی استیشن ۵ بازی Like a Dragon: Infinite Wealth توانست در هفته‌ی اول انتشار به صدر جدول پرفروش‌ترین عناوین ژاپن برسد و بیش از ۱۰۰ هزار نسخه در این کشور به فروش برساند. نسخه‌ی پلی استیشن ۴ این بازی نیز آن‌قدرها عقب نبود و توانست به فروش ۷۷٬۱۳۴ نسخه‌ای دست یابد. فروش نسخه‌ی فیزیکی بازی Like a Dragon: Infinite Wealth نیز در هفته‌ی اول عرضه در انگلستان عملکرد چشمگیری داشت، تا جایی که این عنوان توانست بعد از بازی مبارزه‌ای Tekken 8 به جایگاه دوم جدول پرفروش‌ترین عناوین هفته‌ی قبل تکیه بزند.

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.