نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 14 بهمن 1402
ساعت 12:30

قسمت سوم بازی The Last of Us ساخته خواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نیل دراکمن اطلاع داد که سری The Last of Us در آینده توسط استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) ادامه پیدا خواهد کرد.

این کارگردان شناخته‌شده در جریان مستند دو ساعته‌ی «Grounded 2: Making The Last of Us Part 2» که دوران توسعه‌ی این بازی را به نمایش می‌گذارد، تأیید کرد که بازی تک‌نفره‌ی بعدی استودیوی ناتی داگ قرار نیست قسمت سوم The Last of Us باشد و این استودیو ظاهراً مشغول ساخت یک عنوان کاملاً جدید است.

دراکمن همچنین در بخشی از مستند Grounded 2 درباره‌ی آینده‌ی مجموعه‌ی The Last of Us ابراز کرد که «احتمالا فصل دیگری از این داستان وجود دارد» و به ایده و طرح اولیه‌ای برای دنباله‌ی بازی The Last of Us Part 2 فکر شده است تا داستان یکی از جنجالی‌ترین عناوین نسل قبلی ادامه یابد.

کمی بعد از انتشار The Last of Us Part 2 Remastered، مستند Grounded 2 نیز به‌صورت رایگان در یوتیوب ناتی داگ در دسترس قرار گرفت. نسخه‌ی ریمستر این بازی با گرافیک ارتقایافته، یک حالت روگ‌لایت جدید و چندین محتوای اضافی مانند توضیحات بیشتر سازندگان و بازیگران درباره‌ی روند توسعه‌ی The Last of Us Part 2، سه مرحله‌ و منطقه‌ای که زمانی قرار بود در بازی استفاده شوند اما در نهایت از رسیدن به بازی اصلی جا ماندند و چند مورد جالب توجه‌ی دیگر، در حال حاضر به‌صورت انحصاری در پلتفرم پلی‌استیشن 5 قابل تجربه است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.