نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 27 آبان 1402
ساعت 20:45

ریمستر The Last of Us Part 2 رسماً تایید شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سرانجام نسخه‌ی ریمستر بازی The Last of Us Part 2 برای پلی‌استیشن ۵ به شکل رسمی تایید شد.

در چند ماه گذشته گزارشات زیادی درباره‌ی ریمستر بازی The Last of Us Part 2 به گوش می‌رسید و حتی نام این عنوان اخیراً در فروشگاه پلی‌استیشن رؤیت شده بود. در نهایت اما این ریمستر توسط استودیوی ناتی داگ رسماً رونمایی شد و به‌زودی در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی ۱۴۰۲) در دسترس قرار خواهد گرفت. صاحبان نسخه‌ی PS4 نیز می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار، بازی خود را به ریمستر The Last of Us Part 2 در کنسول پلی‌استیشن ۵ ارتقا دهند.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered گرافیک بهبودیافته‌ای را نسبت به بازی اصلی ارائه خواهد داد و در حالت Fidelity می‌توانید به تجربه‌ی این عنوان در رزولوشن 4K بپردازید. حالت Performance نیز امکان اجرای بازی با رزولوشن 1440p که ارتقایافته و آپ‌اسکیل‌شده به 4K است را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. از دیگر مواردی که نسخه‌ی ریمستر نسبت به بازی اصلی بهبود داشته، می‌توان به مواردی نظیر افزایش سطح جزئیات فواصل دور، بهتر شدن کیفیت سایه‌ها و نرخ نمونه‌برداری انیمیشن‌ها اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های مورد انتظار این ریمستر، پشتیبانی کامل از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس کنسول پلی استیشن ۵ است. ناتی داگ هم‌چنین تایید کرده که این نسخه از The Last of Us Part 2 شامل توضیحات توسعه‌دهندگان بازی نیز می‌شود و مراحلی که از نسخه‌ی نهایی بازی حذف شده بودند در قالب «Lost Levels» در این ریمستر در دسترس قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این‌ها، ریمستر The Last of Us Part 2 یک حالت روگ‌لایک (Rogue-like) را نیز به بازی اضافه می‌کند که طبق گفته‌ی استودیوی ناتی داگ، تجربه‌ی گیم‌پلی عمیق The Last of Us Part 2 را در یک حالت کاملاً جدید ارائه می‌دهد. در این حالت با انواع چالش‌های تصادفی و پراکنده روبه‌رو می‌شوید و باید تا جای ممکن شخصیت خود را زنده نگه‌دارید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.