نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 22 آبان 1402
ساعت 12:30

رئیس بخش فناوری ناتی داگ از این استودیو جدا شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کریستین گیرلینگ، رئیس بخش فناوری ناتی داگ (Naughty Dog)، با این استودیو وداع گفت.

استودیوی ناتی داگ به‌تازگی اعلام کرد که عضو باسابقه‌ی دیگری را از دست داده است. با پست جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق)، این استودیو خبر داد که کریستین گیرلینگ، که بیش از ۱۷ سال سابقه در ناتی داگ داشت، از این تیم جدا می‌شود.

ناتی داگ در این رابطه نوشت:

«ما قدردان کمک های او (کریستین گیرلینگ) به استودیو، بازی ها و اعضای تیم هستیم. دلمان برای کریستین بسیار تنگ خواهد شد و مسیرش به هرجایی که برود، برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

گیرلینگ در سال ۲۰۰۶ میلادی به استودیوی ناتی داگ پیوست و در نقش‌های برنامه‌نویسی مختلفی مشغول به کار شد، تا اینکه در سال ۲۰۲۰ میلادی توانست تبدیل به معاون رئیس کمپانی ناتی داگ شود. چند ماه پیش و در تیرماه امسال بود که گیرلینگ این نقش را ترک کرد و وظیفه‌ی ریاست بخش تکنولوژی و فناوری استودیوی ناتی داگ را برعهده گرفت. او عملاً در ساخت تمامی عناوین ناتی داگ از زمانی که به این استودیو اضافه شد نقش داشته و در ساخت بازی‌های سری آنچارتد (Uncharted) و The Last of Us به ناتی داگ کمک کرده است.

کریستین گیرلینگ با عضو باتجربه‌ی تیم Naughty Dog، تراویس مک‌اینتاش، جایگزین خواهد شد و از این به بعد، مک‌اینتاش به عنوان رئیس جدید فناوری استودیو فعالیت خواهد کرد. شایان ذکر است که تراویس مک‌اینتاش به مدت ۱۹ سال در ناتی داگ کار کرده و پیش از این، کارگردان برنامه‌نویسی این استودیو بوده است.

اوایل سال جاری میلادی بود که ایوان ولز، رئیس مشترک استودیوی ناتی داگ، جدا شدن خود از این استودیو را تایید کرد تا نیل دراکمن در غیاب او، رهبری کامل ناتی داگ را به‌دست بگیرد. این استودیو هم‌چنین در ماه‌های اخیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و طبق گزارشات، بیش از ۲۵ کارمند خود را اخراج کرده است. گمانه‌زنی‌های اخیر هم‌چنین خبر دادند که بازی مولتی‌پلیر آنلاین The Last of Us که به شکل جداگانه بر روی آن کار می‌شد، احتمالاً به تعلیق در آمده باشد. با این وجود، کارگردان این عنوان، آقای وینیت اگاروال، به‌تازگی تایید کرد که این عنوان هنوز در حال توسعه است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.