نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 22 آبان 1402
ساعت 11:30

کونامی برای پروژه‌های «بزرگ» Silent Hill نیرو استخدام می‌کند

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با وجود اینکه هم‌اکنون ۳ پروژه‌ی رسمی سایلنت هیل (Silent Hill) در دوران توسعه قرار دارند، به نظر کونامی بر روی عناوین دیگری در این سری نیز کار می‌کند که هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند.

سال‌هاست که خبری از کونامی در عرصه‌ی بازی‌های AAA نیست و عنوان باکیفیت جدیدی از این کمپانی طی سال‌های اخیر ندیدیم. کمپانی ژاپنی کونامی اما قصد دارد با چند پروژه‌ی بزرگ، که شامل چندین بازی Silent Hill نیز می‌شوند، بار دیگر به فضای رقابتی بازار بازی‌های ویدیویی ورود پیدا کند.

هر سه بازی سایلنت هیل که چندوقت پیش معرفی شده بودند، دوران توسعه‌ی خود را در استودیوهای همکار کونامی می‌گذرانند. استودیوی «Bloober Team» در حال ساخت ریمیک سایلنت هیل ۲ است، در حالی که استودیوی «NeoBards Entertainment» بر روی بازی «Silent Hill f» کار می‌کند و استودیوی «No Code» نیز توسعه‌ی بازی «Silent Hill: Townfall» را جلو می‌برد. با این وجود، به نظر می‌رسد که کونامی با استخدام بازی‌سازان و توسعه‌دهندگان جدید قصد دارد تا بر روی پروژه‌های با مقیاس «بزرگ» سایلنت هیل کار کند.

کونامی در پست جدیدی که در صفحه‌ی رسمی خود در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) قرار داده است، نوشت:

«تیم ساخت سایلنت هیل (Silent Production Team) به دنبال استخدام هنرمندان، برنامه‌ریزان، مهندسان و مدیران پروژه است. لطفاً به ما در این پروژه، که طرفداران بین المللی زیادی دارد، بپیوندید. این فرصتی است برای اینکه در ساخت بازی با محیط توسعه‌ی پیشرفته مشارکت داشته باشید.»

آیا باید این آگهی استخدامی جدید را به معنای ساخت بازی‌های بیشتری از Silent Hill از طرف کمپانی کونامی بدانیم که هنوز رسماً معرفی نشده‌اند اما به شکل داخلی دوران توسعه‌ی خود را طی می‌کنند؟ این کمپانی ژاپنی در چندوقت اخیر مشغول جذب نیروهای بیشتری بوده و احتمالاً برنامه‌های بزرگ‌تری در سر دارد. برخی از گزارشات و گمانه‌زنی‌ها نیز پیش از این به احتمال ساخت هم‌زمان چندین بازی سایلنت هیل اشاره داشتند و حتی گزارش شده بود که کونامی روی چند بازی ریمیک از سری Silent Hill کار می‌کند. عناوینی که کونامی هنوز به صورت رسمی از آن‌ها رونمایی نکرده است.

یکی از این عناوین نیز «Silent Hill: The Short Message» نام دارد که اطلاعات آن چندین‌بار به شکل‌های مختلف فاش شده بود. حتی جزئیات داستانی این بازی نیز اخیراً توسط هیئت رده‌بندی استرالیا لو رفت.

به هر حال باید صبر کرد و دید در نهایت چه بازی‌های AAA و بزرگی از سایلنت هیل توسط کونامی طی ماه‌ها و سال‌های آینده به شکل رسمی معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.