نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 13 آبان 1402
ساعت 11:00

کونامی مشغول کار روی چند بازی ریمیک از سری Silent Hill است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به گزارش‌های رسمی، طرفداران مطلع هستند که Konami درحال حاضر مشغول کار روی سه بازی از سری سایلنت هیل است. این عناوین شامل Silent Hill f، Silent Hill: Townfall و البته نسخه ریمیک Silent Hill 2 است که این بازی البته توسط استودیو بلوبر تیم در دست ساخت قرار دارد. پیرامون این مجموعه بازی محبوب و ژانر وحشت-بقا، اخیرا گزارش تازه‌ای منتشر شده که فاش می‌کند کونامی ظاهرا روی چند بازی ریمیک یا بازسازی کار می‌کند.

کونامی اخیرا طی گزارش مالی منتشر شده خود به برخی عناوین در صف عرضه و در دست ساخت اشاره کرده که از بازی‌های Silent Hill و همچنین Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نام برده شده است. در ادامه اما در بخشی دیگر به این موضوع هم پرداخته که «چند بازی ریمیک» از سری Silent Hill در دست ساخت قرار دارند.

در بخش پروژه‌های در دست ساخت، ما درحال حاضر با جدیت مشغول ساخت Metal Gear Solid Delta: Snake Eater هستیم، که این بازی قرار است یک بازسازی وفادار به داستان، شخصیت‌ها و طراحی برای Metal Gear Solid 3: Snake Eater به عنوان یکی از محبوب‌ترین عناوین این سری باشد. در این نسخه ریمیک، بازی از نظر گرافیکی و طراحی مدرن‌سازی و متناسب با نسل کنونی می‌شود. ما همچنین چندین بازی ریمیک و چندین نسخه جدید از سری Silent Hill را در دست توسعه داریم که به عنوان یک سری بازی ژانر وحشت روانشناسی محبوبیت دارد.

گفتنی است که یادکرد از نوع چند ریمیک از سری Silent Hill، در حالی هست که تاکنون فقط یک بازی یعنی سایلنت هیل 2 ریمیک تایید شده و در نوع خود جالب‌توجه است. لازم به ذکر است که این بازی، با مشارکت مستقیم کونامی و توسط استودیو لهستانی Bloober Team ساخته می‌شود. نکته جالب درباره این پروژه، این است که قبلا نیز بلوبر تیم در واکنش به ساخته شدن ریمیک‌های بیشتر از سایلنت هیل این موضوع را کاملا رد نکرده بود و باید دید که کونامی، در چه زمانی اقدام به رونمایی از بازی‌های جدید Silent Hill می‌کند. همه این‌ها نیز البته در حالی است که خود Silent Hill 2 Remake هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.