نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 14 آبان 1402
ساعت 09:00

کارگردان بازی چندنفره The Last of Us هنوز روی پروژه کار می کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ علیرغم انتظار بالای طرفداران برای انتشار خبرهای جدید از بازی چندنفره The Last of Us، در طی چند ماه گذشته گزارش‌های کاملا متفاوتی منتشر شد که فاش می‌کرد این پروژه در وضعیت چندان خوبی نیست و پس از بررسی داخلی که شرکت بانجی روی این عنوان انجام داده بود، سازندگان عملا روند ساخت این بازی را به صورت موقت متوقف کرده‌اند. پیرامون این پروژه، به تازگی کارگردان بازی در یک توییت تازه اما گفته که کار او همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است که پست جدید Vinit Agarwal در شبکه اجتماعی X، پس از یک غیبت حدود چهار ماهه منتشر شده و به نظر می‌رسد که هنوز هم یک تیم کوچک و اختصاصی، روی بازی کار می‌کنند. این بازیساز قبلا نیز با اشتیاق فراوانی درباره پروژه زیرنظر خود صحبت می‌کرد و یک بار نیز گفته بود که این بازی چندنفره آنلاین، تبدیل به بزرگ‌ترین پروژه شرکت خواهد شد. به هر ترتیب باید توجه داشت که وقایع بعدی از این واقعیت پرده برمی‌داشتند که مراحل ساخت بازی با مشکلاتی مواجه شده و خصوصا پس از بررسی داخلی که دیگر تیم فرست پارتی سونی، یعنی Bungie روی بازی انجام داد به این نتیجه رسیده بود که در حالت فعلی چندان در حفظ بازیکنان موفق نخواهد بود.

درحال حاضر مشخص نیست که تیم توسعه این بازی از چند نفر تشکیل شده و چه برنامه‌ای برای آماده‌سازی و هدف‌گذاری برای عرضه دارند. طرفداران در آستانه ورود به سال چهارم حیات پلی‌استیشن 5، تاکنون فقط شاهد عرضه بازی‌های ریمستر و ریمیک از کاتالوگ قدیمی شرکت ناتی داگ بودند و با توجه به شرایط فعلی بازی چندنفره The Last of Us، دقیقا مشخص نیست که چه زمانی شاهد عرضه یک بازی جدید از این استودیو محبوب باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.