نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 15 بهمن 1402 - 22:00
0 از 5

ظاهراً ریمیک Uncharted: Drake’s Fortune در دست ساخت قرار دارد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ احتمال ساخت ریمیکی از بازی Uncharted: Drake’s Fortune بیش از پیش قوت گرفت.

اگرچه آینده‌ی سری آنچارتد به‌عنوان یکی از بزرگترین و موفق‌ترین آی‌پی‌های سونی لزوماً در خطر جدی قرار ندارد اما آخرین عنوان این سری اکشن-ماجراجویی بازی Uncharted: The Lost Legacy بود که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. تقریباً ۷ سال از آخرین قسمت سری آنچارتد می‌گذرد و سوالات زیادی پیرامون وضعیت این مجموعه ذهن طرفداران و علاقه‌مندان را به خود مشغول کرده است. طبق گفته‌های یک منبع آگاه اما این روند به‌زودی تغییر پیدا خواهد کرد، چرا که ظاهراً بازی جدیدی از سری آنچارتد در دست ساخت قرار دارد.

نیک بیکر و جان کلارک در جریان قسمت جدید پادکست XboxEra مدعی شدند که ریمیکی از اولین بازی سریع آنچارتد، یعنی Uncharted: Drake’s Fortune، هم‌اکنون در حال توسعه است تا این بازی محصول سال ۲۰۰۷ میلادی را در قالب یک بازسازی کامل و از پایه، به کنسول پلی استیشن 5 بیاورد. علی‌رغم اینکه هنوز احتمال تحقق یافتن چنین پروژه‌ای تضمینی نیست، بیکر ادعا کرده که این پروژه حداقل در حال حاضر قویاً در نظر گرفته شده است.

بیکر و کلارک همچنین اعلام کردند که اطلاعات خود درباره‌ی این ریمیک را به‌طور جداگانه و مستقل دریافت کرده‌اند و همچنین «شواهدی» دیدند که صحت این اطلاعات را تأیید می‌کند. علاوه‌‎بر این‌ها، بیکر خاطرنشان کرد که هم‌اکنون جزئیاتی درباره‌ی استودیوی توسعه‌دهنده‌ی این ریمیک در دسترس قرار ندارد و هیچ اشاره‌ای به استودیوهای ناتی داگ (Naughty Dog) و سازنده‌ی اصلی بازی یا استودیوی بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) که در سال ۲۰۱۵ نسخه‌ی ریمستر عناوین قبلی سری را در قالب Uncharted: The Nathan Drake Collection توسعه داد، مشاهده نشده است.

جالب اینجاست که نیل دراکمن در سال پیشین میلادی بیان کرد که کار استودیوی ناتی داگ با سری آنچارتد «تمام» شده است. کمی بعدتر اما ناتی داگ خبر داد که در حال استخدام توسعه‌دهندگان بیشتر است تا «تیم‌های آینده را نه‌تنها برای عناوین جدید، که برای میراث آنچارتد تشکیل دهد».

پیش‌تر، اطلاعات لورفته به در حال توسعه بودن بازی تازه‌ای از مجموعه‌ی آنچارتد توسط یک استودیوی جدید خبر داده بودند. بسیاری بر این باورند که این تیم توسعه‌دهنده، در واقع همان استودیویی است که با همکاری پلی استیشن ویژوال آرتز در سن دیگو تأسیس شده بود. طبق آگهی‌های شغلی سال ۲۰۲۲، این استودیو «یک پروژه‌ی هیجان‌انگیز جدید» از یک فرانچایز محبوب را با همکاری ناتی داگ جلو می‎‌برد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.