نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 22 آبان 1402
ساعت 21:30

بازیگر هوملندر برای صداپیشگی در بازی Mortal Kombat 1 برنمی‌گردد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ انتونی استار، بازیگر شخصیت «هوملندر» (Homelander)‌ در سریال The Boys، به‌تازگی خبر داده که برای صداپیشگی این شخصیت در بازی Mortal Kombat 1 باز نخواهد گشت.

بازی‌های Mortal Kombat تاریخچه‌ی طولانی‌‎ای در زمینه‌ی اضافه کردن شخصیت‌های محبوب کمیک بوکی (به خصوص از DC) دارند که در قالب محتواهای دانلودی و بسته‌های الحاقی به بازی می‌پیوندند. بسیاری از این شخصیت‌ها نیز در بازی‌های Mortal Kombat با صداپیشه‌ها و بازیگرهای خودشان حضور پیدا می‌کنند، اتفاقی که البته همیشگی نیست و بعضی وقت‌ها هم شاهد صداپیشه‌های دیگری برای این گونه شخصیت‌ها بوده‌ایم.

تازه‌ترین نمونه‌ی شخصیت‌های کمیک بوکی‌ای که به Mortal Kombat پیوستند، آمنی-من (Omni-Man) از کمیک و انیمیشن Invincible و پیس‌میکر (Peacemaker) از DC محسوب می‌شوند. پیش از این نیز تایید شده بود که هر دو شخصیت با صداپیشه و بازیگر اصلی خود به بازی Mortal Kombat 1 اضافه خواهند شد و جی. کی. سیمونز برای ایفای نقش آمنی-من و جان سینا برای نقش‌آفرینی به جای پیس‌میکر برمی‌گردند. با این حال، هوملندر در بازی Mortal Kombat 1 از بازیگر اصلی خود در سریال The Boys بهره نخواهد برد و باید این شخصیت را با صداپیشه‌ی دیگری بشنویم.

انتونی استار این موضوع را در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام در پاسخ به کاربری که درباره‌ی بازگشت او برای صداپیشگی هوملندر در بازی Mortal Kombat 1 سوال پرسیده بود، با یک «نه» تایید کرد که این جواب را در ادامه می‌توانید ببینید.

 بازیگر هوملندر برای صداپیشگی در بازی Mortal Kombat 1 برنمی‌گردد

استودیوی NetherRealm پیش از این خبر داده بود که شخصیت هوملندر در تاریخ نامشخصی از بهار سال ۲۰۲۴ میلادی به بازی Mortal Kombat 1 اضافه خواهد شد. در همین حال، بسته‌ی الحاقی شخصیت آمنی-من از کمیک و سریال انیمیشنی Invincible به‌زودی و در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بازی Mortal Kombat 1 برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است و می‌توانید نقد و بررسی بازی‌مگ از عنوان مبارزه‌ای جدید استودیوی NetherRealm را از این‌جا بخوانید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.