نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 01 خرداد 1402
ساعت 11:00

مجموعه Mortal Kombat حالا بیش از 80 میلیون نسخه فروش داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی WB Games و NetherRealm Studios اخیرا نسخه بعدی یکی از قدیمی‌ترین سری بازی‌های حال حاضر صنعت گیم یعنی مورتال کامبت را با عنوان Mortal Kombat 1 رونمایی کردند. پس از این اعلام، شرکت حالا به آمار تازه‌ای از مجموع فروش عناوین مختلف سری اشاره کرده و مشخص شده که از زمان اولین بازی عرضه شده یعنی حدود 30 سال پیش، این سری بیش از 80 میلیون نسخه بازی به فروش رسانده است.

عبور از مرز 80 میلیون نسخه فروش برای یک بازی ژانر مبارزه‌ای یا فایتینگ در نوع خود جالب‌توجه است و با توجه به برآورد TweakTown، این سری بالاتر از Super Smash Bros (با بیش از 72 میلیون نسخه فروش) درواقع پرفروش‌ترین سری بازی مبارزه ای صنعت گیم هم محسوب می‌شود.

پیرامون بازی بعدی این سری، Mortal Kombat 1 به نوعی بازسازی نسخه اول سری و ریبوت برای کل مجموعه خواهد بود. با توجه به گزارش هنگام معرفی، این بازی قرار است در روز 19 سپتامبر (28 شهریور) برای Xbox Series X/S، PS5، Nintendo Switch و PC منتشر شود. همچنین اطلاعات تکمیلی که WB Games از این بازی و برای مشخصات سیستم موردنیاز در پی‌سی اعلام کرده، در یکی از جالب‌ترین موارد به فضای خالی نصب به میزان 100 گیگابایت اشاره شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.