نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 01 خرداد 1402
ساعت 09:00

جزئیات تازه ای از Harry Potter: Quidditch Champions لیک شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Hogwarts Legacy یکی از عناوین بسیار محبوب و از نظر فروش نیز فوق‌العاده موفق در بین بازی‌های عرضه شده سال قرار دارد. این بازی از بسیاری جهات و حتی در بین منتقدان نیز بسیار موفق عمل کرد. علیرغم این موفقیت‌ها، طرفداران زیادی نیز هستند که به خاطر نبودن مسابقات «کوییدیچ» در بازی اظهار نارضایتی کردند. در این زمینه علیرغم وجود گیم‌پلی جاروی پرنده و امکان پرواز در دنیای جهان‌باز، این مسابقات که در سری هری پاتر بین دو تیم دانش‌آموزان مدرسه جادوگری و با جاروی پرنده انجام می‌شود در بازی وجود نداشت.

در اوایل سال جاری میلادی، البته WB Games تایید کرد که برای این مسابقات ورزشی تخیلی قصد دارد بازی جداگانه و مستقلی را تحت عنوان Harry Potter: Quidditch Champions عرضه کند که درواقع به صورت یک بازی چندنفره آنلاین در دست ساخت قرار دارد. از این بازی تاکنون اطلاعات چندانی منتشر نشده، ولی اخیرا فاش شده که یکی از کاربران تست کننده نسخه بتای بسته بازی اقدام به لیک کردن تصاویر و اطلاعات مرتبط با آن کرده است. این اقدام البته قطعا نقض قرارداد عدم نشر یا NDA از جانب این کاربر است، ولی همچنان اطلاعات مهمی را از ویژگی‌های بازی فاش می‌کند. با توجه به این گزارش، برای این بازی به گرافیک و جزئیات بصری جذاب اشاره شده و اینکه جدای از ساخت و ارائه یک گیم پلی کامل از ورزش کوییدیچ، بخش‌های سفارشی‌سازی متعددی هم گنجانده شده است. برای مثال انتخاب پست بازیکن در تیم، ویژگی‌های ظاهری شخصیت، شادی پس از گل، طرح جاروی پرنده، رد پرواز جاروی پرنده و ... از جمله این موارد ذکر شده‌اند.

گفتنی است که این بازی درحال حاضر توسط Unbroken Studios توسعه داده می‌شود و اطلاعات و نمایش رسمی خاصی از آن منتشر نشده است. با توجه به تایید قبلی، این بازی برای پی‌سی و کنسول‌ها در دست ساخت است و هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.