نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 22 اسفند 1401
ساعت 09:00

Hogwarts Legacy تاکنون 406 میلیون ساعت توسط بازیکنان تجربه شده

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Hogwarts Legacy به عنوان یک بازی جهان‌باز و نقش‌آفرینی اقتباس‌شده از دنیای جادویی هری پاتر، در طول حدود یک ماهی که از عرضه آن می‌گذرد به خوبی نشان داد که یکی از موفق‌ترین و از نظر تجاری پرسودترین عناوین عرضه شده صنعت گیم در چند سال گذشته بوده است. این بازی براساس گزارش‌ها، در دوره لانچ خود 12 میلیون نسخه فروش و 850 میلیون دلار درآمدزایی داشت و آمارهای مشابهی از موفقیت منطقه‌ای آن، خصوصا در بازار بریتانیا نیز وجود داشته است.

با در نظر گرفتن این پیش‌زمینه، احتمالا چندان جای شگفتی نیست که آمارهای رسمی جدیدی از بازی در ارتباط با میزان تعامل و وقت گذاشتن بازیکنان در این بازی اعداد بسیار بزرگی را نشان دهد. در این ارتباط اخیرا حساب رسمی توییتری WB Games فاش کرده که از زمان عرضه اولیه این عنوان حدود یک ماه پیش، Hogwarts Legacy به صورت مجموع توسط بازیکنان به مدت 406 میلیون ساعت تجربه شده است. همچنین به صورت مجموع، بازیکنان موفق به شکست دادن بیش از 2٫25 میلیارد جادوگر سیاه شدند، بیش از 405 میلیون معجون ساختند و بیش از 674 میلیون گیاه جادویی نیز پرورش دادند. آمارهایی که همگی نشان از علاقه بازیکنان به صرف کردن وقت در بازی و تجربه محتواهای آن دارند.

بازی Hogwarts Legacy در حال حاضر فقط برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار دارد. نسخه PS4 و Xbox One بازی در روز 5 می (15 اردیبهشت) و نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز در روز 25 جولای (3 مرداد) منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.