نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 21 اسفند 1401
ساعت 11:00

تاریخ انتشار The Outlast Trials به صورت Early Access مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی بعدی استودیو Red Barrels یعنی The Outlast Trials تاریخ عرضه خود را برای روز 18 می (28 اردیبهشت 1403) پیدا کرده است. با توجه به تایید سازندگان، این بازی در تاریخ اشاره شده و به صورت early access برای پی‌سی، از طریق فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز در دسترس قرار خواهد گرفت.

وقایع بازی The Outlast Trials با توجه به گزارش‌های قبلی، در دوره جنگ سرد جریان پیدا می‌کند که طی آن، شرکتی به نام Murkoff مشغول جذب «داوطلبان» برای انجام آزمایش‌هایی است. گفته شده که این آزمون‌ها بازیکنان را از نظر اخلاقی و روان‌شناسی محک می‌زند و امکان تجربه به صورت تک‌نفره و یا کو آپ تا چهار نیز وجود خواهد داشت. همچنین گفته شده که بازیکنانی که نسخه‌های قبل این سری بازی وحشت و روانشناختی را تجربه کردند با مکانیک‌های این بازی جدید، از جمله فرار کردن، مخفی شدن، مخفی‌کاری و ... برای زنده ماندن آشنا خواهند بود.

در این بازی بازیکنان البته ابزارها، آپگریدها و آیتم‌های به‌خصوص هم برای بهره‌گیری دریافت می‌کنند که برای مثال، امکان کند کردن حرکات دشمنان یا مخفی‌کاری بیشتر وجود خواهد داشت. همچنین شخصیت قابل بازی و سلول او نیز امکان سفارشی‌سازی دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.