نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 25 خرداد 1399
ساعت 09:00

The Outlast Trials در سال 2021 عرضه می‌شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ براساس تیزر جدید بازی The Outlast Trials، این بازی co-op قرار است در سال 2021 منتشر شود.

استودیو Red Barrels که به خاطر ساخت عناوین ژانر وحشت Outlast شناخته می‌شود، تقریبا در اواخر سال ۲۰۱۹ اقدام به رونمایی یک بازی دیگر از این سری با عنوان The Outlast Trials کرد. این رونمایی البته بدون سر و صدای خاصی انجام شد و حالا پس از چند ماه، طرفداران اخیرا در جریان رویداد PC Gaming Show 2020 اولین نگاه به ماجراجویی بعدی سری Outlast را داشتند.

تریلر جدید بازی The Outlast Trials گرچه کوتاه و مرموز است، ولی زمینه کلی این بازی ژانر وحشت را به خوبی به نمایش می‌گذارد. این البته شامل سکانس‌های خشن و کار یک دکتر روی بیمار نیز هست که ظاهرا در تلاش برای کنترل ذهن او است. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

 

تریلر در انتها تایید می‌کند که بازی قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پی‌سی عرضه شود. این بازی که البته یک دنباله مستقیم برای دو بازی قبلی Outlast نیست، وقایع آن قرار است در دوره زمانی جنگ سرد جریان داشته باشد. در این بازی در مجموع چهار بازیکن به صورت کو-آپ یا مشارکتی به تجربه بازی می‌پردازند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.