نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 25 خرداد 1399
ساعت 12:00

بازی بعدی خالق DayZ با عنوان Icarus رونمایی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Dean Hall که به عنوان خالق بازی DayZ نیز شناخته می‌شود، از بازی کو آپ و جدیدی به نام Icarus رونمایی کرده است.

Dean Hall از Rocketwerkz که بیشتر به خاطر خلق بازی DayZ شناخته می‌شود، به تازگی و در رویداد PC Gaming Show 2020 از پروژه بعدی خود رونمایی کرده است. این بازی که Icarus نام دارد، یک تجربه کو آپ یا مشارکتی در ژانر علمی تخیلی و وحشت است. براساس توضیحات منتشر شده، در این بازی بازیکنان از یک ایستگاه فضایی روی یک سیاره ناشناخته فرود می‌آیند و باید در اینجا به جمع‌آوری منابع، شکار حیوانات و ... بپردازند. در این بازی امکان دعوت از دوستان نیز وجود دارد و قبل از فرود روی سیاره، هدف از این کار برای مثال جمع‌آوری نوع خاصی از منابع و ... مشخص می‌شود. هر مرتبه فرود و شروع ماموریت نیز می‌تواند از ۳۰ دقیقه تا ۴۸ ساعت به طول بیانجامد. شما در ادامه تیزر معرفی بازی را مشاهده می‌کنید.

 

نکته جالب درباره اهداف ماموریت، این است که در صورتی که بازیکن تا پیش از مدت زمان مشخص شده خود را به منطقه پرواز نرساند و به پایگاه برنگردد، سفینه بدون این شخصیت و بازیکن حرکت می‌کند و بازیکن که جا مانده در نهایت خواهد مرد و همه پیشرفت‌ها نیز از بین خواهد رفت.

براساس این اطلاعیه، بازی Icarus در سال ۲۰۲۱ و به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.