نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 11 آذر 1396
ساعت 09:36

DayZ سال ۲۰۱۸ برای Xbox One عرضه خواهد شد

0 از 5

 

سازنده‌ی بازی DayZ می‌گوید این عنوان در سال ۲۰۱۸ برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد

به نظر میرسد که با وجود عرضه بازیهای فراوان در سبک بقا و جهان باز، عنوان DayZ ساخته‌ی استودیوی Bohemia Interactive هنوز نفس می‌کشد. سازنده‌ی این بازی خبرهای هیجان‌انگیز برای طرفدارانش دارد. این بازی اعتیادآور سال آینده برای Xbox One عرضه خواهد شد.

DayZ در سال ۲۰۱۳ وبه حالت دسترسی زودهنگام (Early Access) برای شبکه‌ی استیم عرضه شد. در همان زمان منتقدان این بازی را بخاطر تبدیل کردن ژانر بقای آنلاین به یکی از مهمترین سبک‌های دنیای گیم تحسین کردند. این بازی در زمان خودش به یکی از بزرگترین عنوان‌های PC تبدیل شده بود. حال به نظر میرسد که قرار است این بازی دوباره به دنیای بازی برگردد، نه تنها با خارج شدن از حالت دسترسی زودهنگام، بلکه با عرضه برای Xbox One در سال آینده!

اگر از هواداران DayZ باشید احتمالا قبلا این خبر را شنیده‌اید که در سال ۲۰۱۴ عرضه‌ی این عنوان برای کنسول PlayStation 4 تایید شده بود. در سال ۲۰۱۵ نیز ورود این عنوان به Xbox One تایید شد. البته هیچ‌کدام این اتفاقات رخ نداد و سازنده در قبالشان سکوت کرد. اما اکنون اوگن هارتون، تهیه‌کننده‌ی اصلی Bohemia Interactive ، تایید کرد که آنها هنوز به ساخت نسخه‌ی Xbox One متعهدند. او اعلام کرد که آنها نسبت به این قضیه بسیار جدی هستند. اما تاکنون خبری از عرضه‌ی این بازی برای PS4 نشده است.

علاوه بر عرضه برای Xbox One، نسخه‌ی بتای بازی برای PC عرضه خواهد شد. در بلاگ اصلی بازی راجبع به این موضوع نوشته شده است:

به محض اینکه نسخه‌ی بتای PC آماده شد، بازی را برای Xbox One عرضه خواهیم کرد. بازیکنان بسیاری بر روی این پلتفرم منتظر عرضه‌ی بازی هستند. آنها خیلی وقت است که برای تجربه‌ی این سبک بر روی کنسول انتظار می‌کشند و بالاخره این اتفاق را در سال آینده تجربه خواهند کرد. سال آینده مهمترین سال برای DayZ است.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.