نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 24 بهمن 1402
ساعت 14:00

ساخت بازی ترسناک The Outlast Trials به پایان رسید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی Red Barrels به‌طور رسمی اعلام کرد که بازی کو-آپ ترسناک The Outlast Trials اصطلاحاً «گلد» شده و مراحل اصلی تولید آن به پایان رسیده است.

این موضوع به طرفداران اطمینان خاطر می‌دهد که تاریخ انتشار بازی جدید این استودیو به تعویق نخواهد افتاد و این عنوان مطابق برنامه‌های قبلی در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۴ (۱۵ اسفند ۱۴۰۲) عرضه خواهد شد. گفتنی است که نسخه‌ی کامیپیوتر بازی The Outlast Trials از ماه مِه سال ۲۰۲۳ میلادی به‌صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) در پلتفرم استیم قابل تجربه بوده است.

حساب رسمی این استودیو در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) از به پایان رسیدن مراحل ساخت بازی The Outlast Trials خبر داد و از کاربران کنسول‌ها که مشتاق تجربه‌ی این بازی بودند قدردانی کرد. این عنوان در حال حاضر از طریق هر دو فروشگاه پلی استیشن و ایکس باکس به‌صورت دیجیتالی برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است.

همان‌طور که اشاره شد، اثر جدید این استودیو در ژانر وحشت ابتدا به‌عنوان یک بازی Early Access بر روی کامپیوتر منتشر شد و از اضافه شدن محتواهای جدید گرفته تا آپدیت‌های فصلی بزرگ به‌مناسبت جشن‌ها و تعطیلات، بازی The Outlast Trials به‌روزرسانی‌های متعددی را از زمان ورود به حالت دسترسی زودهنگام تاکنون دریافت کرده است. تاریخ عرضه‌ی نهایی این عنوان نیز در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ اعلام شد و این بازی در کنار نسخه‌ی کامپیوتر، سرانجام در روز ۱۵ اسفند برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که حالت Early Access بازی The Outlast Trials در استیم با استقبال خوبی روبه‌رو بود و حتی توانست در هفته‌ی اول انتشار خود بیش از ۵۰۰ هزار نسخه به فروش برساند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.