نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 24 بهمن 1402
ساعت 14:45

فروش بازی Granblue Fantasy: Relink از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تأیید کمپانی سای‌گیمز (Cygames)، ظاهراً فروش بازی Granblue Fantasy: Relink از یک میلیون نسخه گذشته است و این عنوان به عملکرد موفقیت‌آمیز خود برای این استودیوی ژاپنی ادامه می‌دهد.

این بازی که بر اساس عنوان نقش‌آفرینی رایگان سای‌گیمز توسعه یافته بود و برای ۷ سال در ساخت قرار داشت، در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۴ (۱۲ بهمن ۱۴۰۲) به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار گرفت.

از شخصیت‌های اصلی بازی Granblue Fantasy: Relink باید به گرن/جیتا و لیریا اشاره کرد که توسط شخصیت‌های دیگری نظیر کاتارینا، ایو، رکام، یوجین و روزتا همراهی می‌شوند و به کاوش سرزمین‌های جدید Zegagrande Skydom می‌پردازند. بدون در نظر گرفتن یکی از دو تا پروتاگونیستی که در ابتدای بازی باید انتخاب کنید، در Granblue Fantasy: Relink شاهد حضور ۱۹ شخصیت قابل بازی و مبارزات حماسی دربرابر هیولاهای پرایمال و پیروان Avia از جمله لیلیث به‌عنوان رهبر مرموز این فرقه هستیم. این بازی علاوه‌بر داستان اصلی‌اش، حالت دیگری تحت عنوان «Quest Mode» هم دارد که بالای ۱۰۰ مأموریت مختلف را ارائه می‌دهد و امکان تجربه‌ی آن‌ها هم به‌شکل تک-نفره و هم کو-آپ فراهم شده است.

این بازی پس از عرضه با استقبال گسترده‌ی بازیکنان روبه‌رو شد و حتی در یکی از شلوغ‌ترین ماه‌های سال برای عناوین نقش‌آفرینی قادر به جذب ۱۱۴ هزار و ۵۴ بازیکن همزمان در پلتفرم استیم بود. استودیوی ژاپنی سای‌گیمز همچنین تأیید کرده است که آپدیت‌ها و به‌روزرسانی‌های بیشتری برای این بازی در دسترس قرار خواهند گرفت و در ماه مارس شاهد باس‌فایت بزرگی در مقابل Lucilius خواهیم بود. دو شخصیت قابل کنترل Seofon و Tweyen نیز در ماه آوریل به این بازی اضافه خواهند شد و کاراکترهای جذاب دیگری برای آینده برنامه‌ریزی شده‌اند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.