نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 11 دی 1402
ساعت 11:00

ساخت بازی Granblue Fantasy: Relink به پایان رسید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی Cygames رسماً اعلام کرد که دوران توسعه‌ی بازی موردانتظار Granblue Fantasy: Relink پایان یافته است.

عنوان نقش‌آفرینی اکشن Granblue Fantasy: Relink، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال جدید میلادی به حساب می‌آید که از قضا مدت طولانی‌ای نیز در دست ساخته بوده است. این بازی در تابستان سال ۲۰۱۶ با نام «Project Re:Link» معرفی شد و حالا بعد از نزدیک به ۸ سال انتظار، در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. یاسویوکی کاجی در مقام کارگردان بازی Granblue Fantasy: Relink برای برطرف کردن هرگونه شک و تردیدی در میان طرفداران مبنی‌بر تأخیر خوردن این بازی، به‌صورت رسمی خبر داد که توسعه‌ی جدیدترین قسمت سری Granblue Fantasy سرانجام به پایان رسیده است.

کاجی در مصاحبه‌ی جدید خود با مجله‌ی ژاپنی فامیتسو از پشتیبانی طرفداران و اعضای تیم قدردانی کرد و تأکید داشت که بازی Granblue Fantasy: Relink برای مدت بسیار زیادی در دست ساخت قرار داشته است. علاوه‌بر این، کاجی در جریان همین مصاحبه تأیید کرد که در سال جدید میلادی بر روی عنوان جدیدی آغاز به کار خواهد کرد.

بازی Granblue Fantasy: Relink در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۴ (۱۲ بهمن ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. در کنار حالت داستانی این بازی که دارای ۱۹ شخصیت قابل کنترل است، بازیکنان به حالت دیگری به نام «Quest Mode» نیز دسترسی خواهند داشت که در آن، امکان تجربه‌ی بیش از ۱۰۰ کوئست مختلف به‌صورت کو-آپ و تا سقف ۴ نفر ارائه شده و محتویات اختصاصی آخر بازی را شامل می‌شود.

برای آشنایی بهتر بازیکنان با ماهیت گیم‌پلی بازی Granblue Fantasy: Relink، نسخه‌ی دموی رایگانی از این عنوان برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد که نگاهی مختصر به حالت داستانی، حالت کوئست‌محور و بخش آموزشی بازی را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد. طرفداران همچنین می‌توانند در روز ۱۱ ژانویه (۲۱ دی)، منتظر نمایش بزرگ جدیدی از گیم‌پلی حالت چندنفره‌ی این بازی موردانتظار باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.