نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 10 دی 1402
ساعت 11:00

فورتنایت فستیوال سالانه میزبان صدها آهنگ جدید خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی هارمونیکس اخیراً درباره‌ی برنامه‌های خود برای حالت فورتنایت فستیوال (Fortnite Festival) جزئیات بیشتری را ارائه کرده است.

چند هفته پیش، حالت فورتنایت فستیوال همراه با Rocket Racing و LEGO Fortnite در دسترس بازیکنان فورتنایت قرار گرفت و این بازی را از پایه دچار تغییر کرد تا دیگر تنها حالت هیجان‌انگیز و محبوب آن، بتل رویال نباشد. حدود یک دهه از دورانی که بازی‌های ژانر موسیقی ریتمیک محبوبیت خودشان را از دست دادند می‌گذشت که استودیوی هارمونیکس (Harmonix) با همکاری اپیک گیمز تلاش جدیدی برای جان‌بخشیدن به این ژانر انجام داد و گیم‌پلی عناوین کلاسیک Guitar Hero و Rock Band را به میلیون‌ها بازیکن جدید ارائه کرد.

الکس ریگوپولوس، رئیس استودیوی هارمونیکس، در جریان مصاحبه‌ی جدیدی با سایت گیم اینفورمر (Game Informer) درباره‌ی برنامه‌های آینده‌ی این استودیو برای Fortnite Festival صحبت کرد.

مانند فروشگاه آیتم‌های فورتنایت، این حالت نیز دارای گزینه‌های زیادی است که بازیکنان می‌توانند روزانه به‌صورت رایگان آن‌ها را انتخاب کرده، به موسیقی‌های موردعلاقه‌ی خود گوش دهند و در صورت تمایل این آهنگ‌ها را مستقیماً بخرند و برای همیشه نگه‌دارند. تاکنون هنرمندان محبوب و شناخته‌شده‌ای مانند کندریک لامار، The Killers، ویزر و The White Stripes به فورتنایت فستیوال اضافه شده‌اند اما هارمونیکس قصد پایان دادن به این روند را ندارد.

الکس ریگوپولوس در ادامه‌ی صحبت‌های اخیر خود اشاره کرده که این استودیو به انتشار آهنگ‌های جدید برای این حالت ادامه خواهد داد و آن‌ها برنامه دارند که سالانه بیش از ۱۰۰ آهنگ جدید را به این حالت اضافه کنند تا در درازمدت، بازیکنان به هزاران آهنگ مختلف دسترسی داشته باشند.

کمپانی پی‌دی‌پی گیمینگ (PDP Gaming) به‎تازگی اعلام کرد که در حال ساخت سازهای مخصوصی برای استفاده در Fortnite Festival است که در ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۲۴ میلادی روانه‌ی بازارها خواهند شد. این اولین باری است که از سال ۲۰۱۷، شاهد تولید سازهای مخصوص بازی به‌‎شکل گسترده هستیم. با این وجود، الکس ریگوپولوس در ادامه‌ی صحبت‌های خود توضیح داده که این سازها با همکاری رسمی کمپانی اپیک گیمز تولید نمی‌شوند و آن‌ها برنامه‌ای برای ساخت چنین سازهایی ندارند.

در صورتی هم که دارای گیتارهای قدیمی بازی‌های Guitar Hero و Rock Band هستید، ریگوپولوس مژده داده که پشتیبانی از این دستگاه‌ها  به‌زودی به فورتنایت فستیوال اضافه خواهد شد. درمورد سایر حالت‌های جدید فورتنایت نیز باید گفت که تعداد بازیکنان لگو فورتنایتتعداد بازیکنان لگو فورتنایت در مقطعی از حالت بتل رویال بیشتر شده بود و این حالت هم مشابه فورتنایت فستیوال، با استقبال قابل توجهی مواجه شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.