نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 20 آذر 1402
ساعت 12:30

تعداد بازیکنان لگو فورتنایت از حالت بتل رویال بیشتر شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که بازیکنان فورتنایت این روزها از حالت لگو نسبت به بتل رویال استقبال بیشتری کرده‌اند.

چندروز پیش بود که اپیک گیمز به‌صورت رسمی از ۳ بازی جدید برای فورتنایت رونمایی کرد تا پیش از گذشته بر روی پلتفرم بودن فورتنایت تأکید داشته باشد. حالا که مدتی از انتشار این ۳ حالت جدید برای فورتنایت می‌گذرد، شاهد رشد قابل توجهی برای برخی از آن‌ها هستیم. تا اینجا، بهترین عملکرد را بازی لگو فورتنایت (Lego Fortnite) داشته که حتی از حالت محبوب بتل رویال نیز جلو زده است. در زمان نگارش این متن، بیش از ۲.۱ میلیون بازیکن در حال تجربه‌ی حالت لگو فورتنایت هستند. این در حالی است که حالت اصلی بتل رویال فورتنایت توسط حدود ۲ میلیون بازیکن تجربه می‌شود.

دو حالت جدید دیگری که به فورتنایت اضافه شدند، راکت ریسینگ (Rocket Racing) از استودیوی Psyonix و فورتنایت فستیوال (Fornite Festival) از استودیوی Harmonix، هر دو از محبوبیت خوبی برخوردارند. راکت ریسینگ توانسته به حدود ۸۰۰ هزار بازیکن همزمان برسد و فورتنایت فستیوال نیز توسط ۶۰۰ هزار بازیکن تجربه شده است.

حالت لگویی جدید فورتنایت یک تجربه‌ی بقامحور همراه با عناصر ساخت‌وساز را ارائه می‌دهد و شباهت زیادی به بازی ماینکرفت دارد. در این حالت، بازیکنان آیتم‌هایی لگویی موجود در دنیای فورتنایت را جمع‌آوری می‌کنند و از آن‌ها برای ساخت خانه، ساختمان و سایر سازه‌ها و اشیا بهره می‌برند.

همزمان با انتشار رسمی این حالت، بیش از ۱۲۰۰ اسکین لگویی نیز به بازی فورتنایت اضافه شده است. علی‌رغم اینکه تمامی اسکین‌های موجود در فورتنایت به دلیل مشکلات مربوط به لایسنس امکان دریافت چنین نسخه‌هایی را ندارند، هر اسکین مخصوصی که توسط خود اپیک گیمز ساخته شده باشد، نسخه‌ی لگویی نیز دریافت خواهد کرد.

شایان ذکر است که برخی از فرانچایزهای بزرگی که اسکین‌هایشان قبلاً به فورتنایت اضافه شده (مانند مارول و Star Wars)، نسخه‌های لگویی مخصوص خودشان را در داخل بازی دریافت کردند. اقدامی که احتمالاً به دلیل همکاری‌های پشت پرده‌ی دو کمپانی لگو و دیزنی میسر شده است.

لگو اساساً با فرانچایزهای بزرگسالانه همکاری نمی‌کند و به همین خاطر، بعید است که در آینده شاهد اسکین لگویی شخصیت‌هایی نظیر روبوکاپ یا زنومورف از سری «بیگانه» (Alien) باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.