نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 13 آذر 1402
ساعت 17:00

اپیک گیمز از ۳ بازی جدید برای فورتنایت رونمایی کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی اپیک گیمز اخیراً خبر از انتشار ۳ بازی جدید برای فورتنایت داد که از این هفته در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت.

اپیک گیمز طی سال‌های اخیر تلاش داشته تا بازی فورتنایت را به عنوان پلتفرم جداگانه و مستقلی ارائه دهد و حالا این کمپانی در همین مسیر، قدم بزرگ دیگری برداشته تا پلتفرم بودن فورتنایت را بیش از پیش پررنگ کند. به‌تازگی ۳ بازی جدید برای عنوان فورتنایت معرفی شدند که همگی در روزهای آینده قابل تجربه خواهند بود.

در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) باید منتظر انتشار بازی LEGO Fortnite باشیم که حاصل همکاری مشترک اپیک گیمز با گروه لگو است. بازی ماجراجویی و بقای لگو، بازیکنان فورتنایت را به دنیای بزرگ و جهان‌بازی می‌برد که در آن، ساخت‌وسازهای لگویی با المان‌های فورتنایت ترکیب شده‌اند. این بازی قصد دارد تا بازیکنان را تشویق به استفاده از خلاقیت و آزمون‌وخطا و همکاری با یکدیگر کند و تجربه‌ی جالب و متفاوتی در پلتفرم فورتنایت رقم بزند.

فردای انتشار این بازی لگویی و در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) بازی Rocket Racing به فورتنایت اضافه می‌شود. این بازی که توسط استودیوی Psyonix (سازندگان عنوان بسیار محبوب Rocket League) توسعه یافته است، بازی مسابقه‌ای آرکیدی خواهد بود که در آن با بازیکنان دیگر به رقابت می‌پردازید و در پیست‌های مسابقه‌ای متنوع آن دریفت می‌کشید و پرواز می‌کنید.

در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) نیز بازی Fortnite Festival منتشر خواهد شد. این بازی موزیکال توسط استودیوی Harmonix Music Systems، سازنده‌ی سری Rock Band، دوران توسعه‌ی خود را طی کرده و به علاقه‌مندان امکان اجرای موسیقی در قالب بند و همراه با سایر بازیکنان، یا تکی و مستقل را می‌دهد.

اپیک گیمز همچنین تأیید کرده که تریلر رونمایی بازی LEGO Fortnite را در جریان مراسم The Game Awards 2023 که صبح جمعه‌ی همین هفته (۱۷ آذر) برگزار می‌شود، به نمایش خواهد گذاشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.