نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 13 آذر 1402
ساعت 16:30

تأیید ساخت بسته الحاقی داستانی برای بازی Mortal Kombat 1

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اد بون ساخت بسته‌ی الحاقی داستانی برای بازی Mortal Kombat 1 را به‌صورت رسمی تأیید کرد.

صرف‌نظر از تمامی انتقاداتی که به بازی Mortal Kombat 1 و خریدهای درون‌برنامه‌ای و قیمت‌گذاری‌های عجیبش وارد است، بخش داستانی این بازی مبارزه‌ای توانسته بازخورد قابل قبولی از طرفداران بگیرد. با توجه به نحوه‌ای که این داستان در بازی Mortal Kombat 1 پایان یافت و انتظار علاقه‌مندان برای ادامه پیدا کردن آن، اد بون به عنوان یکی از بنیان‌گذاران استودیوی ندررلم (NetherRealm) به‌تازگی تأیید کرده که بسته‌ی الحاقی جدیدی برای این بازی در دست ساخت قرار دارد.

اد بون در مصاحبه‌ای که اخیراً با رسانه‌ی برزیلی Omelete در جریان رویداد Comic Con Experience انجام داد، در این رابطه گفت:

«همانند کاری که با بازی Mortal Kombat 11 کردیم، قصد داریم که قسمت دوم بازی را عرضه کنیم و بعد از آن سورپرایز بزرگی تدارک دیده‌ایم.»

اد بون همچنین تأکید داشت که استودیوی ندررلم سال‌ها از بازی Mortal Kombat 1 پشتیبانی خواهد کرد و از این نظر حتی از بازی Mortal Kombat 11 نیز برنامه‌های طولانی‌مدت‌تری در نظر گرفته‌اند.

«قسمت دوم» بازی Mortal Kombat 11 همان بسته‌ی الحاقی Aftermath است که مدتی بعد از عرضه‌ی بازی اصلی منتشر شد و وقایع داستانی پس از آن را روایت می‌کرد. این بسته‌ی الحاقی برخی از شخصیت‌های محبوب و پرطرفدار سری مورتال کامبت را بازگرداند و به پایه‌ریزی بسیاری از اتفاقات مهم بازی Mortal Kombat 1 پرداخت. هنوز مشخص نیست که بسته‌ی الحاقی جدیدترین بازی استودیوی ندررلم دقیقاً در چه تاریخی در دسترس قرار خواهد گرفت یا «سورپرایز بزرگی» که اد بون درباره‌ی آن صحبت کرده به چه چیزی اشاره دارد. با این حال، باید منتظر ماند و دید که به‌زودی چه محتویات جدیدی برای بازی Mortal Kombat 1 رونمایی خواهند شد.

بازی Mortal Kombat 1 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. نقد و بررسی بازی‌مگ از این عنوان مبارزه‌ای جدید را نیز می‌توانید از این‌جا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.