نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 12 آذر 1402
ساعت 14:00

تعداد بازیکنان بازی Starfield از ۱۲ میلیون نفر عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فیل اسپنسر به‌تازگی اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Starfield از زمان عرضه تاکنون بیش از ۱۲ میلیون نفر بوده است.

این روزها درباره‌ی کیفیت بازی استارفیلد بحث‌های مختلفی شکل می‌گیرد و بین طرفداران درمورد اینکه آیا جدیدترین عنوان نقش‌آفرینی بتسدا همان نقدهایی که لایقش بود را دریافت کرد یا به حقش نرسید، اختلاف نظر وجود دارد. با این حال، چه از علاقه‌مندان به این بازی باشید و چه در گروه بازیکنان ناامید از بتسدا جا بگیرید، این عنوان از نظر فروش و جذب مخاطب توانسته تبدیل به یکی از موفق‌ترین عناوین بتسدا شود و عملکرد بسیار خوبی را ارائه دهد.

فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ کمپانی مایکروسافت، اخیراً و در جریان رویداد CCXP 23 در کشور برزیل اعلام کرد که تعداد بازیکنان Starifeld در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر به بیش از ۱۲ میلیون نفر رسیده است. فیل اسپنسر همچنین خبر داد که این بازی از زمان عرضه‌اش در شهریور امسال، حدود سه ماه قبل، هنوز در میان «۱۰ بازی پرطرفدار» استودیوهای مایکروسافت قرار دارد. این در حالی است که تعداد بازیکنان استارفیلد در اکتبر ۲۰۲۳ حدود ۱۱ میلیون نفر گزارش شده بود‌، موضوعی که خبر از رشد مخاطبان تازه‌ترین نقش‌آفرینی بتسدا در چندهفته‌ی اخیر می‌دهد.

محتواهای پس از عرضه‌ی قابل توجهی نیز برای بازی Starfield تدارک دیده شده و استودیوی بتسدا قصد دارد بسته‌های الحاقی و محتواهای متعددی برای این بازی علمی-تخیلی منتشر کند. حتی در زمانی که بتسدا آماده‌ی ساخت بازی The Elder Scrolls 6 نیز می‌شود، حدود ۲۵۰ نفر از اعضای این استودیو همچنان بر روی بازی استارفیلد کار می‌کنند. در همین راستا، پشتیبانی کامل از ماد به‌زودی و در سال ۲۰۲۴ میلادی به بازی اضافه خواهد شد و طرفداران می‌توانند منتظر انتشار اولین بسته‌ی الحاقی بازی با نام «Shattered Space» نیز باشند.

بازی Starfield هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس ایکس/اس و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. نقد و بررسی بازی‌مگ از عنوان نقش‌آفرینی جدید بتسدا را هم می‌توانید از این‌جا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.