نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 اسفند 1401
ساعت 11:00

بازی Mortal Kombat 12 تایید و عرضه آن در سال 2023 اعلام شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و شایعه‌پردازی، سرانجام بازی Mortal Kombat 12 محصول تیم NetherRealm Studios به تایید رسیده است. نکته جالب این است که این بازی، بدون نمایش تیزر معرفی و ... و از طریق جلسه گزارش مالی شرکت Warner Bros. Discovery به تایید می‌رسد که طی آن، Andrew Slabin از مدیران ارشد شرکت، انتشار این بازی را برای اواخر سال 2023 اعلام کرده است. به هر ترتیب معرفی به این شکل اتفاقی کم‌سابقه است و انتظار می رود که رونمایی رسمی‌تر و همراه با تریلر به زودی توسط NetherRealm صورت بگیرد.

گفتنی است که پیش از این هم خالق سری و رئیس استودیو یعنی Ed Boon، بارها به ساخته شدن این دنباله اشاره داشت و یک بار گفته بود که بازی بعدی این استودیو، Injustice 3 یا Mortal Kombat 12 خواهد بود. به این ترتیب با توجه به صحبت‌های مدیرارشد وارنر بروس به نظر می‌رسد که این بازی مورتال کامبت 12 باشد و در اواخر سال 2023 نیز رسما منتشر می‌شود.

از دیگر موارد مهم مطرح شده در جریان گزارش مالی شرکت Warner Bros. Discovery، اشاره به آمار فروش بازی Hogwarts Legacy بود که این روزها به یکی از ترندهای اصلی صنعت گیم تبدیل شده، و طرفداران و منتقدان را به تحسین وا داشته است. این بازی که در خبرها رکوردهای فروش و جذب بازیکنان چشم‌گیری را ثبت کرده است، حالا به طور رسمی فاش شده که در طی مدت دو هفته و در دوره لانچ موفق به فروش 12 میلیون نسخه و 850 میلیون دلار درآمدزایی شده است. این آمارهای فوق‌العاده البته در لحن گفتار مسئولین وارنر بروس در گزارش مالی نیز مشخص بود و این ناشر، استقبال بازیکنان از بازی را عالی ذکر کرده است. از دیگر آمارهای فاش شده از بازی، حالا مشخص شده که بازیکنان تاکنون و در مجموع، 267 میلیون ساعت به بازی پرداختند و 1٫25 میلیارد از جادوگران سیاه را هم شکست دادند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.