نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 23 بهمن 1402
ساعت 17:45

بازی Stellar Blade پیش‌فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Stellar Blade که قرار است در آوریل ۲۰۲۴ به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه شود، این روزها از آمار پیش‌فروش چشمگیری بهره می‌برد.

این بازی کره‌ای موردانتظار در حال حاضر در رتبه‌ی دوم لیست پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه پلی استیشن در سراسر جهان قرار دارد و خبر از استقبال گسترده‌ی بازیکنان این پلتفرم بعد از نمایش جدید State of Play این بازی می‌دهد.

پیش‌فروش بازی Stellar Blade تنها در فروشگاه پلی استیشن قدرتمند ظاهر نشده است و در پلتفرم‌های دیگری مانند آمازون حتی شاهد نتایج بهتری از این نظر هستیم، تا جایی که این عنوان توانسته به رده‌ی اول پرفروش‌ترین بازی‌های آمریکا و کانادا دست پیدا کند و در بسیاری از کشورهای دیگر نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

برای بازی‌ای که همچنان چند ماه با انتشارش فاصله داریم، این ارقام بسیار شگفت‌انگیز محسوب می‌شوند. شایان ذکر است که بازی Stellar Blade حتی موفق شده تا از یکی دیگر از عناوین انحصاری موردانتظار پلی استیشن 5، یعنی بازی Final Fantasy 7 Rebirth، هم پیشی ‌بگیرد.

انتظار می‌رود که روند خوب پیش‌فروش بازی Stellar Blade ادامه داشته باشد و با نزدیک شدن به زمان عرضه حتی بهتر از قبل هم شود. اعضای استودیوی Shift Up به‌تازگی در رابطه با انتخاب پلی استیشن به‌عنوان پلتفرم مقصد بازی خود صحبت کرده بودند و این‌طور که به نظر می‌رسد، تصمیم این استودیوی کره‌ای در نهایت بسیار به نفع آن‌ها ختم شده است.

بازی Stellar Blade در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) با قیمت ۷۰ دلار برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار می‌گیرد. کارگردان این بازی اخیراً تأیید کرد که اتمام داستان اصلی آن نزدیک به ۲۵ ساعت زمان خواهد برد و برای تجربه‌ی کامل آن به ۳۰ تا ۵۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.