نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 22 بهمن 1402
ساعت 12:45

پشتیبانی از بازی Dead Cells با انتشار آپدیت بعدی به پایان می‌رسد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تأیید رسمی استودیوی سازنده‌ی بازی Dead Cells، آپدیت بعدی این عنوان آخرین به‌روزرسانی بزرگ آن خواهد بود.

وقتی که صحبت از پشتیبانی‌های گسترده از بازی‌های ویدیویی می‌شود، عناوینی نظیر Terraria و No Man’s Sky در این زمینه شهرت خاصی دارند. بازی Dead Cells از استودیوی Motion Twin هم در میان این نوع آثار قرار می‌گیرد و حتی ۵ سال بعد از عرضه‌ی رسمی‌اش، همچنان از طرف تیم توسعه‌دهنده با آپدیت‌های جدیدی پشتیبانی می‌شود. با این حال، پچ بزرگ بعدی یا همان آپدیت ۳۵ این بازی با نام «The End is Near»، آخرین به‌روزرسانی آن خواهد بود.

«آپدیت ۳۵ پایان ماجراجویی ما با بازی Dead Cells را رقم خواهد زد. با گذشت پنج سال فوق‌العاده از همکاری در انتشار محتوای اضافی برای Dead Cells، استودیوی Evil Empire سراغ ماجراجویی‌های جدیدی خواهد رفت و بی‌صبرانه منتظر پروژه‌ی بعدی آن‌ها خواهیم بود. این تصمیم بعد از بررسی‌های فراوان و خصوصاً با موفقیت بسته‌ی الحاقی Return to Castlevania در سال گذشته اتخاذ شد.»

استودیوی Motion Twin همچنین بر این موضوع تأکید کرد که تعهدشان برای فرار از دام «به تکرار افتادن» و تازه و نو نگه‌داشتن بازی Dead Cells، آن‌ها را به این نقطه رسانده است. همان‌طور که با سایر عناوین قدیمی و طولانی دنیای بازی‌های ویدیویی دیده‌ایم، ضروری است که به تکرار نیفتاد و جذابیت منحصربه‌فرد اولیه و همان عناصری که بازی Dead Cells را تا این حد خاص می‌‎کند را به خطر نینداخت.

این استودیو همچنان برنامه دارد که هر گونه باگ و مشکل فنی‌ای که بازیکنان در پلتفرم‌های مختلف با آن روبه‌رو می‌شوند را در آینده نیز برطرف کند. در رابطه با آپدیت ۳۵ اما باید گفت که ظاهراً هنوز این به‌روزرسانی موردانتظار آماده نیست و در حال حاضر تمام اعضای استودیو مشغول توسعه‌‎ی آن هستند. این آپدیت، چندین سلاح و دشمن جدید را همراه با ۴۰ سر و موارد متعدد دیگر به بازی اضافه می‌کند.

فرانچایز Dead Cells در آینده محتواهای بیشتری نیز ارائه خواهد کرد. یک انیمیشن سریالی جدید از دد سلز در دست ساخت قرار دارد و طرفداران می‌توانند انتظار یک بورد گیم هم با محوریت این عنوان داشته باشند. استودیوی Motion Twin همچنین به احتمال حضور پروتاگونیست دد سلز در یک «دنیای دیگر» اشاره کرده است، موضوعی که می‌تواند خبر از همکاری تازه‌ای بین این استودیو و بازی دیگری بدهد.

بازی Dead Cells در حال حاضر برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، کامپیوتر، اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. سال گذشته‌ی میلادی، فروش این عنوان به بیش از ۱۰ میلیون نسخه رسید. استودیوی Motion Twin نیز هم‌اکنون بر روی عنوان کو-آپ جدیدی با نام «» کار می‌کند که قرار است در سال جاری میلادی به‌صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) برای کامپیوتر منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.