نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 21 بهمن 1402
ساعت 14:10

بازی جدید سازندگان Ori با تأخیر مواجه شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تیک-تو اینتراکتیو، شرکت مادر Private Division که ناشر بازی بعدی سازندگان Ori با نام «No Rest for the Wicked» است، انتشار این عنوان اکشن نقش‌آفرینی را به تعویق انداخت.

بازی جدید استودیوی مون (Moon) که قرار بود در سه‌‎ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ میلادی به‌صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) در استیم به دست علاقه‌مندان برسد، حالا در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

استراس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو، اخیراً به سایت IGN گفت که دلیل چنین تأخیری، فراهم کردن بهبودهای بیشتر برای این عنوان بوده است تا در نهایت تجربه‌ی جذاب‌تری را برای مصرف‌کنندگان ارائه کند.

شایان ذکر است که هنوز هیچ بازه‌ی زمانی مشخصی برای عرضه‌ی این بازی بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر اعلام نشده است. با این حال، استودیوی مون قصد دارد که جزئیات گیم‌پلی و سیستم‌های مختلف بازی No Rest for the Wicked را در روز ۱ مارس (۱۱ اسفند) با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارد. طبق گفته‌های توسعه‌دهندگان، این پروژه که طی ۶ سال اخیر در دست ساخت قرار داشته است، ایده‌های جاه‌طلبانه‌ای در زمینه‌ی دنیاسازی و مکانیسم‌های ژانر اکشن نقش‌آفرینی خواهد داشت و المان‌های نوآورانه‌ای را مورداستفاده قرار خواهد داد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.