نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 28 ارديبهشت 1402
ساعت 09:00

GTA 6 ظاهرا تا قبل از سال میلادی بعدی عرضه می شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Take-Two Interactive به عنوان مالک شرکت بازیسازی راک‌استار گیمز، اخیرا در جریان گزارش مالی سه ماهه خود به موضوعی اشاره کرده که می‌تواند در ارتباط با پنجره زمانی عرضه بازی بعدی و به شدت موردانتظار سری Grand Theft Auto باشد. بازی GTA 6 که مدت‌ها مورد انتظار طرفداران است البته پیش از این نیز توسط راک‌استار تایید شده بود، با این حال این بازی همچنان در دست توسعه است و هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده و تاریخ عرضه آن نیز مشخص نیست.

با توجه به متن گزارش مالی شرکت Take-Two، اشاره شده که این ناشر قصد دارد تا در طول چند سال آینده و مشخصا تا سال مالی 2025، تعدادی بازی بسیار عظیم و پرچمدار عرضه کند که به اعتقاد این شرکت، استانداردهای تازه‌ای را در کل صنعت گیم به جای خواهد گذاشت. گزارش همچنین ادامه داده که با عرضه این عناوین انتظار درآمدزایی 8 میلیارد دلاری و خالص و همچنین یک میلیارد نقدینگی خالص در بخش عملیاتی را دارد. با توجه به این گزارش و به عنوان مقایسه، شرکت تیک-تو معمولا درآمدزایی حدود 3 میلیاردی را در این شاخص‌ها در سال‌های قبل اعلام می‌کرد و به این ترتیب در این بازه زمانی، همان طور که در گزارش هم اعلام شده قرار بر عرضه بازی بسیار بزرگی است.

باید توجه داشت که در اینجا اشاره مستقیمی به بازی بعدی سری جی‌تی‌ای نشده، با این حال تصور عرضه بازی تا این حد تاثیرگذار به غیر از GTA 6 دشوار است. در این زمینه البته اشاره به عرضه چند بازی بزرگ هم شده، با این حال همچنان شانس خوبی وجود دارد که GTA 6 درنهایت تا قبل از مارس 2025 (فروردین-اردیبهشت 1404) عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.