نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 27 ارديبهشت 1402
ساعت 18:00

عرضه Shipment Map در CoD 4: Modern Warfare اتفاقی و ناخواسته بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی Geoff Smith کارگردان بخش طراحی حالت چندنفره Call of Duty 4: Modern Warfare مصاحبه جالبی انجام داده که در بخشی از آن، به این واقعیت اشاره می‌شود که یکی از محبوب‌ترین نقشه‌های عرضه شده برای این سری به صورت کاملا ناخواسته و اتفاقی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. نقشه Shipment Map که یکی از مراحل و نقشه‌های نمادین و بسیار محبوب این سری بازی است، به گفته این کارگردان هرگز به قصد انتشار عمومی ساخته نشده بود.

به گفته جف اسمیت، مرحله و نقشه کوچک Shipment map در جریان مراحل توسعه بخش چندنفره Call of Duty 4: Modern Warfare صرفا به منظور تست داخلی برای حالت split-screen ایجاد شد و این موضوع، برای زمانی بود که بازی در حالت split-screen طرفداران زیادی داشت. گفتنی است که Shipment map کوچک‌ترین نقشه قابل بازی در تعدادی از عناوین این سری است و با توجه به ابعاد کوچک آن، سطح اکشن بسیار بالایی را بین بازیکنان ایجاد می‌کند و به این ترتیب یکی از محبوب‌ترین نقشه‌ها نیز در بین طرفداران سری محسوب می‌شود. اسمیت درباره اضافه شدن اتفاقی این نقشه ادامه داد که سرپرست تیم چندنفره بازی، فراموش کرد که این نقشه را حذف کند و بعد از عرضه نیز کاملا دیر شده بود و امکان بازگشت وجود نداشت. به گفته اسمیت عرضه این نقشه کاملا تصادفی و ناخواسته بود.

آخرین بازی عرضه شده این سری یعنی Call of Duty: Modern Warfare 2 درحال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. پیرامون بازی امسال Call of Duty نیز شایعاتی از نسخه جدید برای سری Modern Warfare منتشر شده بود که البته هنوز تایید نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.