نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 27 ارديبهشت 1402
ساعت 17:45

یوبیسافت بازی بزرگ و معرفی نشده ای را در صف عرضه دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناشران صنعت بازی، طی چند ماه گذشته با گزارش‌هایی از نوع لغو یا تاخیر در عرضه برخی پروژه‌های در دست ساخت خود مواجه بوده است. با این وجود این شرکت همچنان برنامه عرضه خوبی برای سال مالی جاری دارد و عناوینی نظیر Assassin's Creed Mirage، Avatar: Frontiers of Pandora، The Crew Motorfest و Skull and Bones همگی برای عرضه در چند ماه آینده در نظر گرفته شدند.

پیرامون یوبی‌سافت، به تازگی گزارش مالی سه ماهه این شرکت منتشر شده که در آن از هشت بازی در صف عرضه تا پایان سال مالی جاری (قبل از آوریل 2024) یاد شده که درباره یکی از آن‌ها، از عبارت «بازی بزرگ و معرفی نشده» استفاده شده است. جدای از عناوین بزرگ یاد شده، این شرکت بازی‌های دیگر یعنی Rainbow Six Mobile، The Division Resurgence و XDefiant را هم در ادامه امسال عرضه خواهد کرد و به این ترتیب جای یک بازی دیگر از لیست هشت بازی خالی می‌ماند. نکته جالب دیگر در گزارش یوبی‌سافت، عدم اشاره به بازی The Division Heartland است که پیش از این نیز چند بار با تاخیر مواجه شده بود و در لیست امسال نیز دیده نمی‌شود.

یوبی‌سافت البته کم تر از یک ماه دیگر برنامه برگزاری رویداد دیجیتالی و آنلاین Ubisoft Forward را نیز دارد که می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی این بازی بزرگ باشد. از دیگر خبرها پیرامون گزارش مالی اخیر، صحبت‌های ایو گیلموت مدیرعامل شرکت بود که اشاره کرد در طی چند سال پیش رو نیروی کار شرکت برای سری بازی‌های Assassin's Creed تا 40 درصد افزایش پیدا می‌کند. گفتنی است که درحال حاضر بیش از دو هزار بازیساز در چندین استودیو داخلی شرکت مشغول توسعه این سری بازی هستند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.