نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 18 بهمن 1402
ساعت 04:30

دموی رایگان بازی Final Fantasy 7 Rebirth رسماً معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همزمان با نمایش اخیر State of Play، اسکوئر انیکس به‌صورت رسمی اعلام کرد که دموی رایگان بازی Final Fantasy 7 Rebirth از امروز برای تمامی بازیکنان پلتفرم پلی استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که وجود این دمو به‌تازگی لو رفته بود و برخی از کاربران موفق به رؤیت کردن صفحه‌ی آن در PSN شده بودند. با این حال، دموی رایگان Final Fantasy 7 Rebirth شامل محتوای فلش‌بک Nibelheim می‌شود و به بازیکنان امکان کنترل کلود (Cloud) یا سفیروث (Sephiroth) را می‌دهد.

تتسویا نومورا، کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth، در این راستا خبر داده که بخش قابل بازی از Junon نیز به‌زودی و قبل از عرضه‌ی این عنوان، به دموی آن اضافه خواهد شد. این محتوای رایگان جدید، آزادی کاوش در نقشه‌ی جهان‌باز نقش‌آفرینی موردانتظار اسکوئر انیکس را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. همچنان مشخص نیست که مقیاس این محتوا دقیقاً تا چه حد گسترده خواهد بود اما این شاید اولین‌باری باشد که کمپانی اسکوئر انیکس به دموی PS5 بازی‌های خود محتوای جدیدی بعد از انتشار رسمی اضافه می‌کند.

مطابق انتظارات، بازی Final Fantasy 7 Rebirth دارای دو حالت گرافیکی Performance و Graphics خواهد بود که اولی امکان تجربه‌ی بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را مهیا می‌کند و حالت Graphics نیز به بازیکنان اجازه می‌دهد تا این عنوان را در رزولوشن 4K و با بیشترین جزئیات گرافیکی تجربه کنند.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ (۱۰ اسفند ۱۴۰۲) به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. برای اطلاع از حجم بازی نهایی و تاریخ آغاز پیش‌دانلود و Pre-Load آن نیز به این‌جا مراجعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.