نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 27 آبان 1402
ساعت 13:30

بازی Final Fantasy 7 Rebirth یک درجه سختی پویا خواهد داشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اسکوئر انیکس اخیراً تایید کرد که برای بازی Final Fantasy 7 Rebirth یک درجه‌ی سختی پویا در نظر گرفته است.

یکی از مواردی که بازی‌بازان معمولاً درباره‌ی آن اختلاف نظر دارند مربوط به درجه‌ی سختی و تناسب سطح دشمنان با بازیکن است. با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان علاقه‌مند به تناسب سطح دشمنان با شخصیت‌های اصلی هستند، اضافه شدن چنین گزینه‌ای به بازی همیشه خبر خوبی محسوب می‌شود. خوشبختانه، کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس به‎تازگی خبر داده که بازی Final Fantasy 7 Rebirth نیز از این تناسب بهره خواهد برد.

اسکوئر انیکس در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی رسمی از درجه‌های سختی بازی نقش‌آفرینی مورد انتظار خود رونمایی کرد و باخبر شدیم که علاوه بر درجه‌های سختی نرمال و سخت، بازی Final Fantasy 7 Rebirth دارای یک درجه‌ی سختی پویا خواهد بود که تناسب سطح بازیکنان و دشمنان را تضمین می‌کند.

برای آن دسته از مخاطبانی که با این نوع درجه‌ی سختی آشنایی ندارند باید گفت که تناسب سطح اساساً به این معنی است که دشمنان در طول بازی همراه با شما قوی‌تر می‌شوند و سطح و لول آن‌ها با نسبت یکسان با شما افزایش می‌یابد. بنابراین، اگر از بازیکنانی هستید که علاقه دارند مجدداً به مناطق اولیه‌ی بازی برگردند و با شخصیت قدرتمند خود به سلاخی دشمنانی که اکنون بسیار سطح پایین‌تری هستند بپردازند، این درجه‌ی سختی جدید برای شما مناسب نخواهد بود.

کمپانی اسکوئر انیکس درباره‌ی درجه‌های سختی بازی Final Fantasy 7 Rebirth گفت:

«در درجه‌ی سختی پویایی که به‌تازگی اضافه شده، دشمنان همانند شخصیت‌های شما قوی‌تر می‌شوند. [ویژگی‌ای که] برای بازیکنانی که مشتاق چالش‌های مداوم هستند، ایده‌آل است.»

برای آشناسازی مجدد بازیکنان با وقایع بازی Final Fantasy 7 Remake تا قبل از انتشار دنباله‌ی مستقیم آن، اسکوئر انیکس اخیراً ویدیوی خلاصه‌ای از این بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ (۱۰ اسفند ۱۴۰۲) به شکل انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.