نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 26 آبان 1402
ساعت 22:30

فروش بازی Remnant 2 از ۲ میلیون نسخه گذشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی Gunfire Games به‌تازگی خبر داد که فروش بازی کوآپ و شوتر سوم شخص Remnant 2 از ۲ میلیون نسخه عبور کرده است.

علی‌رغم فروش ناموفق بازی Payday 3 برای کمپانی The Embracer Group، بازی دیگر این شرکت که توسط استودیوی Gunfire Games ساخته شده روزهای خوبی را از نظر فروش می‌گذراند. بازی Remnant 2 که توسط Gearbox Publishing در تاریخ ۲۵ جولای (۳ مرداد ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه شد و تاکنون توانسته بیش از ۲ میلیون نسخه به فروش برساند و بیش از ۷۰۰ میلیون کرون (بالای ۶۶ میلیون دلار) برای The Embracer Group در سه‌ماه‌ی دوم سال مالی جاری درآمدزایی کند.

بازی Remnant 2 چندین سال پس از وقایع قسمت اول جریان دارد و در این قسمت از سری Remnant، بازیکنان بعد از کشف Ward 13 به هزارتویی قدم می‌گذارند تا «ریشه» (Root) را متوقف کنند. این بازی جهان‌های جدیدی نظیر N’Erud و Losomn و Dran را به بازیکنان ارائه می‌کند و شاهد بازگشت دنیای Yaesha از بازی قبلی نیز هستیم که حالا دچار تغییرات گوناگونی شده است. بازی جدید استودیوی Gunfire Games به طور کلی با اقبال عمومی نزد منتقدان و بازیکنان همراه شد و توانست تا حد زیادی از پس راضی کردن علاقه‌مندان به قسمت اول برآید.

شایان ذکر است که اولین بسته‌ی الحاقی بازی با نام «The Awakened King» هم‌اکنون برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد. این DLC یک منطقه‌ی کاملاً جدید را به «Losomn» و یک باس و چندین اسلحه، حلقه و زره‌ی جدید را به بازی اضافه می‌کند. علاوه بر این‌ها، شاهد یک Archetype جدید به نام «The Ritualist» و دشمنان و سیاه‌چال‌های جدیدی هستیم که در حالت کوآپ نیز قابل تجربه خواهند بود، حتی اگر بازیکنان دیگر Remnant 2 این بسته‌ی الحاقی را نخریده باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.