نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 09 مرداد 1402
ساعت 14:00

سازندگان Remnant 2 وعده بهبود عملکرد و رفع مشکلات بازی را دادند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جدیدترین بازی Gunfire Games یعنی Remnant 2 از زمان عرضه چند روز پیش خود عملکرد بسیار خوبی داشته، و حالا در جدول استیم نیز به جایگاه دوم پرفروش‌ترین عناوین راه پیدا کرده است. علیرغم این شروع فوق‌العاده، بازی البته در روزهای ابتدایی عرضه با مشکلات فنی مختلف هم مواجه شده و این موضوع البته از دید سازندگان پنهان نمانده است. اخیرا Ben Gabbard کارگردان بازی، وعده داده که این مشکلات به زودی برطرف خواهند شد. او در این رابطه گفت:

ما شدیدا به خاطر واکنش‌های مثبتی که جامعه بازیکنان ابراز کردند خوشحال و ممنون هستیم. حمایت شما از Remnant 2 واقعا برای ما الهام‌بخش بود. ما از این موضوع که برخی بازیکنان با مشکلات فنی مختلف مواجه بوده‌اند مطلع هستیم، و می‌دانیم که مواجهه با باگ و این قبیل مشکلات تجربه و لذت بردن از بازی را سخت و طاقت‌فرسا می‌کند. بروز این مشکلات را جدی می‌گیریم و تیم ما در تلاش است تا اشکلات را پیدا و در سریع‌ترین زمان ممکن آن‌ها را برطرف کند.

تاکنون مشکلات فنی مختلفی پیرامون بازی گزارش شده که از مشکلات فنی ساده تا حتی جدی و متوقف کننده روند پیشرفت در بازی متفاوت بوده‌اند. با توجه به وعده اخیر سازندگان، هدف کنونی رفع مشکلات فنی، پایدارسازی و بهبود عملکرد کلی بازی ذکر شده است. Remnant 2 در حال حاضر برای Xbox Series X/S، PS5 و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.