نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 19 مهر 1402
ساعت 09:00

سونی رسما از PS5 Slim با دیسک درایو قابل تعویض رونمایی کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت سونی پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و انتشار شایعات حالا به صورت رسمی از مدل جدید کنسول بازی پلی‌استیشن 5 رونمایی کرده است. این مدل جدید، درست مانند گزارش‌های غیررسمی قبلی و درزهای اطلاعاتی موجود، از طراحی متفاوتی برخوردار است که مشخصا امکان تعویض و جداسازی دیسک درایو کنسول را به کاربر می‌دهد. طراحی جدید کنسول PS5 همچنین 18 درصد کوچک‌تر از مدل پایه و اورجینال خواهد بود و در قالب دو باندل به همراه دیسک درایو با قیمت 500 دلار و بدون دیسک درایو با قیمت 450 دلار به فروش خواهد رسید. همچنین امکان خرید جداگانه دیسک درایو با قیمت 80 دلار نیز وجود خواهد داشت. شما در ادامه تیزر معرفی و تعدادی از تصاویر کنسول را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به توضیحات سونی، PS5 Slim از مدل اورجینال PS5 با دیسک درایو حدود 18 درصد کوچک‌تر و از کنسول PS5 Digital Edition نیز 24 درصد کوچک‌تر است. این کنسول همچنین حالا مجهز به حافظه SSD یک ترابایتی نیز هست. از دیگر تغییرات مشخص در طراحی، پایه‌های نگه‌دارنده برای کنسول است که گفته شده گرچه پایه نگه‌دارنده از نوع افقی در بسته‌بندی وجود خواهد داشت، ولی پایه نگه‌دارنده عمودی نیز جداگانه و با قیمت 30 دلاری عرضه می‌شود که در هر دو حالت افقی و عمودی قابل استفاده خواهد بود.

کنسول طراحی جدید PlayStation 5 Slim از ماه آینده یعنی نوامبر 2023 عرضه می‌شود. به گفته سونی پس از پایان موجودی فعلی کنسول‌های اورجینال PS5 در بازار، مدل‌های جدید قرار است به عنوان تنها مدل از این کنسول نسل نهمی در بازارهای جهانی توزیع شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.