نویسنده: علیرضا رسولیان جمعه، 26 آبان 1402
ساعت 13:15

نویسنده ارشد Mass Effect استودیوی جدید Worlds Untold را تاسیس کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نویسنده‌ی ارشد استودیوی بایوور که پیش از این سابقه‌ی کار بر روی سری Mass Effect را داشت، به‌تازگی استودیوی جدیدی با نام «Worlds Untold» را تاسیس کرده است.

اوایل بهمن ماه پارسال بود که باخبر شدیم مک والترز (Mac Walters)، نویسنده‌ی ارشد Mass Effect، استودیوی بایوور را ترک کرده و اکنون با برنامه‌های جدید این نویسنده‌ی شاخص صنعت بازی‌های ویدیویی بیشتر آشنا شدیم. طبق یک بیانیه‌ی جدید، مک والترز به همراه تیم توسعه‌دهندگان استودیوی Worlds Untold قصد دارد تا بازی‌ها و IPهای جدیدی با «عمق و امکان‌پذیری» بسازد که «نمی‌توانند تنها در یک بازی یا حتی یک مدیوم قرار بگیرند.» و ظرفیت بیشتری دارند.

والترز، که آخرین پروژه‌ی او ریمستر سه‌گانه‌ی اصلی مس افکت در قالب Mass Effect: Legendary Edition بود، اذعان داشت:

«ما در حال خلق داستان‌های شگفت‌آور و معناداری هستیم که معتقدیم بهترین راه روایت و تجربه‌ی آن‌ها از طریق مدیوم بازی است. [خلق این داستان‌ها را] با ساختن دنیاهایی شروع می‌کنیم که همه‌ی ما آرزوی کشف کردنشان را داریم و سپس بازیکن را در نقش اصلی فراموش‌نشدنی‌ترین ماجراجویی‌ها قرار می دهیم. تیم NetEase Games دیدگاه و شوق ما را برای به‌کارگیری فناوری پیشرفته جهت ساخت بهترین بازی‌های جدید ممکن به اشتراک می‌گذارد. حمایت و آزادی خلاقانه‌ی تیم‌های آن‌ها (NetEase Games) به ما اجازه می‌دهد تا این ایده‌ها را پیاده‌سازی کنیم.»

سیمون ژو (Simon Zhu)، رئیس بخش سرمایه‌گذاری‌ و مشارکت‌های جهانی NetEase Games در این رابطه بیان کرد:

«این کمپانی به قادر ساختن سازندگان به فکر کردن خارج از چارچوب باور دارد و [می‌خواهد] به اجرای ایده‌هایشان به بهترین شکل ممکن کمک کنند. Worlds Untold در حال ساخت تیمی از افراد بسیار با تجربه است تا دنیاها و بازی‌های اکشن-ماجراجویی جدیدی را برای همه توسعه دهند و ما مشتاق دیدن آن‌چه که مک [والترز] و این تیم تولید می‌کنند هستیم.»

اولین بازی استودیوی تازه‌تاسیس «Worlds Untold» یک بازی اکشن-ماجراجویی در یک دنیای آینده‌ی نزدیک است که «پر از راز و اکتشاف» خواهد بود. سایر بازی‌سازان قدیمی و با سابقه‌ای که به این تیم اضافه شده‌اند، پیش از این سابقه‌ی ساخت بازی‌هایی نظیر متال گیر سالید، هیلو، Dragon Age، مس افکت، The Sims، بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag و بسیاری از عناوین شناخته‌شده‌ی دیگر را داشته‌اند.

استودیوی Worlds Untold» یکی از استودیوهای متعددی است که توسط کمپانی چینی «NetEase Games» به‌تازگی تاسیس یا خریداری شده است. این غول فناوری چینی پیش از این استودیوهایی نظیر Quantic Dream و Anchor Point Skybox Labs و Nagoshi و Grasshopper Manufacture را به مجموعه‌ی استودیوهای خود اضافه کرده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.