نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 25 آبان 1402
ساعت 21:30

تایید حالت نیو گیم پلاس برای بازی Assassin’s Creed Mirage

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) را برای بازی اساسینز کرید میراژ (Assassin’s Creed Mirage) تایید کرد و این‌طور که به نظر می‌رسد، باید منتظر انتشار این به‌روزرسانی تا ماه آینده باشیم.

بازی Assassin’s Creed Mirage تجربه‌ی کوتاه و متمرکزتری نسبت به سایر عناوین اخیر سری را ارائه می‌دهد که حکم بازگشت به ریشه‌های سری را دارد و بر برخی از کلیدی‌ترین المان‌های اساسینز کرید مانند مخفی‌کاری و پارکور تمرکز می‌کند. آن دسته از طرفدارانی که از بازی اساسینز کرید میراژ راضی بودند و می‌خواهند این تجربه‌ی کوتاه را مجدداً تکرار کنند، به‌زودی گزینه‌های بیشتری برای بازتجربه‌ی Assassin’s Creed Mirage به‌دست خواهند آورد.

از زمان عرضه‌ی جدیدترین قسمت سری اساسینز کرید تاکنون، طرفداران شدیداً خواستار اضافه شدن حالت نیو گیم پلاس به این بازی بودند و خوشبختانه یوبی‌سافت نیز به درخواست‌های طرفداران توجه نشان داده است. این کمپانی فرانسوی با پست جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) تایید کرد که حالت نیو گیم پلاس را به بازی اساسینز کرید میراژ در قالب یک به‌روزرسانی و آپدیت جدید اضافه خواهد کرد. علاوه بر نیو گیم پلاس، یوبی‌سافت حالت مرگ دائمی یا «Permadeath» را نیز در تمامی درجه‌های سختی به بازی می‌افزاید.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این آپدیت تعیین نشده است اما یوبی‌سافت بیان کرده که «به‌زودی» جزئیات بیشتری را در مورد این به‌روزرسانی جدید به اشتراک خواهد گذاشت.

بازی Assassin’s Creed Mirage در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (PC) در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.