نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 28 بهمن 1401
ساعت 16:00

Embracer Group تا سال 2026 قصد عرضه 19 بازی AAA را دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی سوئدی The Embracer Group یکی از ناشران بزرگ چند سال اخیر بوده که در این مدت، موفق به تصاحب تعداد زیادی از استودیوها و فرنچایزهای بزرگ صنعت گیم شده است. این شرکت حالا با در اختیار داشتن کاتالوگ بزرگی از IP ها و استودیوهای بازیسازی با تجربه، می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. پیرامون این گروه و با توجه به گزارش مالی که اخیرا منتشر کردند، فاش شده که شرکت برنامه عرضه 19 بازی بزرگ و AAA را تا پایان سال مالی 2026 دارد.

با توجه به این گزارش، شرکت گفته که تا سال مالی 2027/28 مجموعا 31 بازی AAA در صف عرضه دارد که در این بین 19 مورد تا پیش از 2026 منتشر می‌شوند. در این رابطه، پنج بازی درحال حاضر توسط دو تیم Crystal Dynamics و Eidos Montreal، شش بازی توسط Plaion، هشت بازی توسط Gearbox Entertainment و یک بازی هم توسط THQ Nordic در دست ساخت قرار دارند. به علاوه Saber Interactive نیز تا آن تاریخ مجموعا روی یازده بازی کار خواهد کرد. در ادامه نیز اشاره شده  که این تعداد بازی، شامل عناوین مشارکتی با استودیوهای دیگر از جمله Perfect Dark و احتمالا Fable هم می‌شوند.

در ادامه این خبر، شرکت برنامه دارد تا از این 19 بازی، 7 تا 8 بازی AAA را به صورت سالانه عرضه کند که برای این عناوین و در مجموع، 788 میلیون دلار نیز تاکنون هزینه کرده است. برای سال مالی جاری (2023 تا اوایل 2024) تاکنون عرضه تعدادی بازی از جمله Dead Island 2، Payday 3، Remnant 2 و Warhammer 40,000: Space Marine 2 نیز تایید شده و علاوه بر آن، شرکت در گزارش تازه خود تایید کرده که در این فاصله پنج بازی جدید نیز از سری The Lord of the Rings عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.