نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 14 بهمن 1402
ساعت 13:15

حجم بازی Final Fantasy VII: Rebirth در PS5 مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حجم بازی نقش‌آفرینی موردانتظار Final Fantasy VII: Rebirth و تاریخ آغاز پیش‌دانلود آن مشخص شد.

این روزها، طرفداران سری نقش‌آفرینی Final Fantasy دوران بسیار خوبی را تجربه می‌کنند؛ از یک طرف، بازی Final Fantasy XVI سرانجام در سال ۲۰۲۳ عرضه شد و طرفداران این سری را با دنیا و شخصیت‌های جدید آشنا کرد و از طرف دیگر، کمتر از یک ماه مانده تا بازی Final Fantasy VII: Rebirth بعد از مدت‌ها انتظار در دسترس قرار بگیرد و بازگشتی شکوه‌مند به دنیای اسرارآمیز و جذاب این عنوان رقم بزند.

قسمت دوم ریمیک یکی از بهترین عناوین سری Final Fantasy در پایان ماه فوریه‌ی سال جاری میلادی به دست علاقه‌مندان می‌رسد اما این‌طور که به نظر می‌آید، باید تا آن زمان فضای ذخیره‌سازی کنسول PS5 خود را تا جای ممکن برای دانلود بازی Final Fantasy VII: Rebirth آزاد کنید.

حساب قابل اعتماد PlayStationSize در توییتر به‌تازگی اعلام کرده است که این بازی در زمان عرضه نزدیک به ۱۵۰ گیگابایت از حافظه‌ی SSD کنسول پلی استیشن 5 بازیکنان را به خود اختصاص خواهد داد. به بیان دقیق‌تر، نسخه‌ی 1.001.000 بازی Final Fantasy VII: Rebirth با حجم ۱۴۵.۲۵۰ گیگابایت منتشر می‌شود.

این اکانت توییتری همچنین خبر داده است که پیش‌دانلود و pre-load این بازی موردانتظار، دو روز قبل از عرضه‌ی آن و در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ (۸ اسفند ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد.

با وجود اینکه انتظار داشتیم بازی Final Fantasy VII: Rebirth عنوان بزرگی باشد اما کسی فکر نمی‌کرد که حجم این نقش‌آفرینی ژاپنی تا این حد نسبت به قسمت قبلی سنگین‌تر از آب دربیاید. به هر حال، چنین خبری می‌تواند برخی از کاربران پلی استیشن 5 را تشویق به خرید حافظه‌ی SSD اضافی کند یا دست کم به پاک شدن برخی از بازی‌های قدیمی‌تر منجر شود!

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.