نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 02 خرداد 1402
ساعت 09:00

رویداد Summer Game Fest 2023 به مدت دو ساعت برگزار خواهد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازه زمانی اواخر فصل بهار و اوایل فصل تابستان، به صورت سنتی برای گیمرها و طرفداران صنعت بازی موعدی است که می‌توانند منتظر انتشار انبوه اخبار و اطلاعات جدید از بازی‌های در صف عرضه باشند. در این رابطه گرچه رویداد E3 امسال برگزار نخواهد شد، ولی شرکت‌های فعال در این صنعت برنامه‌های خود را حالا به صورت آنلاین و دیجیتال پخش خواهند کرد. فردا شب رویداد PlayStation Showcase اولین رویداد خبری مشابه این بازه زمانی برگزار می‌شود و با چند روز فاصله نیز رویدادهای اختصاصی Xbox Games Showcase، Ubisoft Forward و ... برگزار خواهند شد. در این بین، رویداد Summer Game Fest با تهیه و اجرای جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده قدیمی صنعت بازی و برگزار کننده رویداد The Game Awards نیز مثل چند سال اخیر برگزار خواهد شد.

طبق اعلام قبلی، افتتاحیه رویداد Summer Game Fest 2023 قرار است در روز 8 ژوئن (18 خرداد) برگزار شود و گزارشی تازه، جزئیات بیشتری را درباره آن به اشتراک گذاشته است. در این رویداد که ناشران مختلف صنعت بازی از جمله PlayStation، Xbox، EA، Activision، Ubisoft، CD Projekt RED و ... حضور خود را تایید کرده بودند، جف کیلی اشاره کرده که سه یا چهار بازی بسیار بزرگ قرار است برای اولین بار رونمایی خود را در این مراسم داشته باشند.

پیرامون این رویداد، همچنین تایید شده که مدت زمان اجرا حدود دو ساعت خواهد بود که مشابه سال های قبل است. گفتنی است که عناوینی نظیر The Last of Us Part 1 در سال گذشته و Elden Ring در سال قبل‌تر، اولین بار در رویدادهای سالانه Summer Game Fest معرفی شده بودند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.