نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 خرداد 1402
ساعت 11:00

زمان برگزاری رویداد Capcom Showcase در Summer Game Fest مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رویداد بزرگ خبری و گیمینگ The Summer Game Fest با تهیه و اجرای شخصیت شناخته شده رسانه‌ای صنعت بازی یعنی جف کیلی، درست مثل چند سال گذشته قرار است امسال هم برگزار شود. در این رویداد که گفته شده با مشارکت بیش از 40 شرکت و ناشر صنعت گیم برگزار می‌شود، بازیکنان و طرفداران این صنعت می‌توانند منتظر انتشار خبرها، نمایش‌ها و اطلاعات تکمیلی زیادی از عناوین جدید و در صف عرضه باشند. پیرامون همین موضوع، شرکت کپ‌کام اخیرا برنامه و زمان اجرای رویداد اختصاصی خود یعنی Capcom Showcase را مشخص کرده است.

در حالی که این رویداد چند روزه به زودی و در پنجشنبه شب پیش رو کار خود را با رویداد افتتاحیه دو ساعته شروع خواهد کرد، کپ‌کام با چند روز فاصله و در روز 12 ژوئن (به وقت ایران سه شنبه 23 خرداد ساعت 1:30 بامداد) اقدام به برگزاری Capcom Showcase در فرمت رویداد Summer Game Fest خواهد کرد. گفتنی است که این موعد، از جهاتی جالب‌توجه است چون بازی‌ساز ژاپنی در روز 7 ژوئن، میزبان آخرین رویداد دیجیتالی Monster Hunter Rise: Sunbreak خواهد بود و به این ترتیب، احتمال رونمایی از بازی بعدی این سری نیز وجود دارد. در این رابطه البته به لیست بازی های حاضر در رویداد اشاره‌ای نشده، ولی گمانه‌زنی درباره عناوینی نظیر Ghost Trick: Phantom Detective، Dragon’s Dogma 2 یا عنوان مرموز Pragmata هم وجود دارد.

جدای از این بازی‌ها، البته گمانه‌زنی‌های دیگری هم وجود دارد که خصوصا بازی Resident Evil 4 Remake و رونمایی از بسته الحاقی احتمالی Separate Ways از آن جمله هستند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.