نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 17 خرداد 1402
ساعت 09:00

فروش Resident Evil 2 Remake به 11٫9 میلیون نسخه رسید

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کپ‌کام اخیرا اقدام به بروزرسانی آمار و ارقام پیرامون عناوین بزرگ خودش کرده که به این ترتیب، حالا می‌توان میزان فروش کلی مهم‌ترین بازی‌های عرضه شده تاریخ این شرکت که فروش بیش از یک میلیون نسخه داشته‌اند را مجددا بررسی کرد. در این آمارها که توسط کپ‌کام به platinum sellers معروف هستند، بار دیگر شاهد این واقعیت هستیم که بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین سری بازی این شرکت همچنان مجموعه Resident Evil است و عناوین مختلف این سری به روند فروش فوق‌العاده خود ادامه داده‌اند.

با توجه به آمارهای تازه، بازی Resident Evil 7 حالا به مجموع فروش 12 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده که به نسبت آمارها مربوط به سه‌ماهه اول سال، فروش جدید 300 هزار نسخه‌ای برای آن ثبت شده است. در اینجا Resident Evil 2 remake نیز حالا به فروش 11٫9 میلیون نسخه‌ای رسیده که در مقایسه با آمار قبلی، رشد 700 هزار نسخه‌ای در زمینه فروش را نشان می‌دهد. بازی Resident Evil Village که در اواخر سال گذشته میلادی شاهد عرضه بسته‌های الحاقی جدید بود نیز با نیم میلیون فروش بیشتر نسبت به آمار قبلی، حالا مجموع فروش خود را به 7٫9 میلیون نسخه رسانده است. Resident Evil 3 remake نیز با 600 هزار نسخه فروش بیشتر حالا مجموع فروش 7 میلیون نسخه‌ای را تجربه می‌کند.

جدیدترین بازی عرضه شده از این سری یعنی Resident Evil 4 remake که کم‌تر از سه ماه پیش منتشر شد، البته از نظر آمار جدید جالب‌توجه است و درحالی توسط کپ‌کام 3٫7 میلیون نسخه اعلام شده که شرکت در یکی از گزارش‌های قبلی خود به فروش بیش از 4 میلیون اشاره کرده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.