نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 17 خرداد 1402
ساعت 11:00

Diablo 4 سریع ترین آمار فروش تاریخ Blizzard را به ثبت رساند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سال 2023 را می‌توان یکی از پربارترین دوره‌ها در صنعت بازی دانست که انبوه عناوین بزرگ و موردانتظار تاکنون در این مقطع عرضه شدند و این روند حتی تا اواخر امسال هم ادامه خواهد داشت. از The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom تا Resident Evil 4 و بسیاری بازی بزرگ و شدیدا محبوب همگی در این سال عرضه شدند. این لیست البته بسیار بزرگ‌تر است و در این بین یکی دیگر از بازی‌ها که به تازگی نیز عرضه شد و با استقبال گسترده‌ای نیز مواجه بوده، تازه‌ترین محصول شرکت بلیزارد یعنی Diablo 4 است.

Diablo 4 از حدود یک هفته پیش انتشار اولیه و early access خود را برای دارندگان نسخه Ultimate Edition شروع کرده بود و حالا هم در همه پلتفرم‌ها برای دارندگان بازی قابل دریافت شده است. پیرامون لانچ پرقدرت این بازی، اخیرا Blizzard Entertainment در اطلاعیه‌ای گفته که این بازی در همین بازه زمانی کوتاه عرضه حالا تبدیل به بزرگ‌ترین لانچ تاریخ شرکت شده و با احتساب آمار پیش‌فروش فوق‌العاده آن، Diablo 4 حالا لقب سریع‌ترین فروش را در بین همه عناوین تاریخ این شرکت تا این لحظه به خودش اختصاص داده است. شما در ادامه اطلاعیه شرکت را مشاهده می‌کنید.

این یک لحظه خاصی بود که تیم Diablo 4 سال‌ها برای آن تلاش کرده بودند. ما واقعا مفتخر هستیم که به بازیکنان غنی‌ترین تجربه داستانی که در تاریخ سری Diablo وجود داشته را ارائه می‌کنیم. بازیکنان در این بازی طیف وسیعی از انتخاب‌ها را پیش رو دارند که شامل سفارشی‌سازی شخصیت، مهارت‌های اختصاصی برای مبارزات و یا جمع‌آوری لوت‌های بسیار ارزشمند هستند که متناسب با سبک بازی بازیکن قابل کسب هستند. این بازی از زمان معرفی سال 2019 با استقبال میلیونی بازیکنان از سراسر جهان مواجه بود که تا لحظه لانچ بازی هم ادامه پیدا کرد.

درباره این بازی، Mike Ybarra رئیس شرکت Blizzard Entertainment نیز چنین گفته است.

برنامه ما در Blizzard این بود که تجربه فوق‌العاده‌ای برای همه ایجاد کنیم و Diablo 4 از جمله مظاهر به واقعیت پیوستن این برنامه بود. این بازی با ارائه یک گیم‌پلی به شدت قابل سفارشی‌سازی، داستان‌گویی درگیرکننده و بسیاری دیگر از گزینه‌ها و قابلیت‌ها که امکان درگیر شدن بازیکنان با دنیای خودش را می‌دهد، نمونه فوق‌العاده‌ای برای نمایش خلاقیت بازیسازان ما در ساخت یک جهان بسیار خوش‌ساخت از سری Diablo است. تفاوتی ندارد که شما از طرفداران قدیمی سری باشید یا برای اولین بار وارد شوید، ما به همه بازیکنان در لانچ Diablo 4 خوشامد می‌گوییم.

پیرامون Diablo 4 پیش از این نیز گزارشی وجود داشت که اشاره می‌کرد از زمان شروع دوره early access تا دوره لانچ، مجموعا 93 میلیون ساعت توسط بازیکنان تجربه شده است. این بازی درحال حاضر برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. گفته شده که بلیزارد برنامه طولانی‌مدتی هم برای پشتیبانی از آن در نظر گرفته و جدای از توسعه دو بسته اکسپنشن بزرگ که در آینده عرضه خواهند شد، طرفداران می‌توانند منتظر بروزرسانی‌های بزرگ و فصلی نیز باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.