نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 17 آبان 1397
ساعت 19:00

تعداد بازیکنان عنوان Hearthstone به ۱۰۰ میلیون نفر رسید

0 از 5

بازی کارتی شرکت بلیزارد اینترتیمنت به تازگی از مرز تعداد بازیکن جدیدی عبور کرده است که کمتر در دنیای بازی‌های ویدیویی دیده می‌شود.

به دنبال معرفی بسته گسترش دهنده جدید بازی Hearthstone در رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ میلادی هفته گذشته میلادی، شرکت بلیزارد اینترتیمنت (Blizzard Entertaiment) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ اعلام کرد که تعداد بازیکنان این عنوان کارتی به بیش از ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است.

عنوان Hearthstone که ابتدا در سال ۲۰۱۴ میلادی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و مک در دسترس قرار گرفت، سرانجام چندی پیش برای گوشی‌های موبایل دارای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS نیز منتشر شد که در نهایت مخاطبین بیشتری برای آن به همراه داشت. طی چند سال اخیر، جامعه بازیکنان این عنوان کارتی روند رو به رشد داشته و در این میان شرکت بلیزارد دست از پشتیبانی و عرضه محتویات جدید در قالب بسته‌های الحاقی برنداشته است.

به دنبال خبر صد میلیونی شدن بازی Hearthstone، رئیس شرکت بلیزارد یعنی «جی‌. آلن برک» (J. Allen Brack) که به تازگی جایگزین رئیس قبلی شرکت شده، بیانیه‌ای پیرامون این خبر منتشر کرده که متن آن به شرح زیر است:

رسیدن به صد میلیون بازیکن نقطه عطف بزرگی برای بازی Hearthstone محسوب می‌شود اما چیزی که در این میان حتی بیشتر از این خبر برای ما اهمیت دارد، این حقیقت است که بسیاری از بازیکنان در سراسر جهان، روحیه این بازی را درک کرده‌اند. چه در رویداد‌های بزرگی چون بلیزکان و Fireside Gatherings یا فقط تماشا استریمر‌های موردعلاقه، دیدن اینکه میلیون‌های بازیکن و طرفدار به صورت آنلاین یا در دنیای واقعی، در کنار هم جمع می‌شوند تا بخشی از جامعه بازی Hearthstone باشند برای ما بسیار الهام بخش بوده است.

در انتها، شرکت بلیزارد برای جشن گرفتن خبر صد میلیونی شدن تعداد بازیکنان بازی Hearthstone، از برگزاری یک رویداد داخل بازی جدید خبر داد؛ از امروز تا تاریخ ۲۰ آذرماه ۹۷ (۱۱ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی)، بازیکنانی که وارد بازی Hearthstone شوند از شش کارت پک جدید که مربوط به گسترش دهنده اخیر یعنی The Boomsday Project می‌شود، برخوردار خواهند شد. به علاوه، مجموعه‌‌ای از ماموریت‌های جدید نیز به شما اجازه می‌دهد تا ۵۰۰ طلا بدست آورید. گفتنی است که گسترش دهنده جدید بازی قرار است در تاریخ ۱۳ آذرماه ۹۷ (۴ دسامبر ۲۰۱۸) عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.