نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 17 آبان 1397
ساعت 09:00

تاکنون 17 میلیون نسخه Red Dead Redemption 2 عرضه شده است

0 از 5

در آمارهای تازه Take-Two، بازی Red Dead Redemption 2 تاکنون ۱۷ میلیون و GTA 5 تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه عرضه شدند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Take-Two به عنوان شرکت مالک راک‌استار گیمز، به تازگی گزارش مالی فصلی جدید خودشان را منتشر کردند که در بخش‌هایی از آن، به میزان فروش عناوین بزرگ خصوصا بازی تازه منتشر شده Red Dead Redemption 2 اشاره شده است. براین اساس و به گفته تیک تو، تاکنون و در مدتی کم‌تر از دو هفته 17 میلیون نسخه از بازی «رد دد ردمپشن 2» در جهان توزیع شده است. این آمار حیرت‌انگیز در ادامه گزارش‌ها از رکوردشکنی این بازی در بحث فروش افتتاحیه آخر هفته ۷۲۵ میلیونی آن است؛ آماری که فقط به سه روز اول و انتهایی هفته می‌پردازد و با در نظر گرفتن توزیع 17 میلیون نسخه‌ای بازی، حالا باید ارقامی بسیار بیشتر را برای فروش Red Dead 2 در نظر گرفت.

با توجه به این آمار، بازی جدید Red Dead Redemption 2 همین حالا هم رکورد فروش بازی اورجینال Red Dead Redemption که حدود ۸ سال پیش عرضه شد را شکسته است. بر پایه همین فروش پرقدرت بازی، کمپانی Take-Two نیز ارقام سندهای چشم‌انداز اقتصادی خودشان را افزایش داده‌اند. در این ارتباط، استراوس زلنیک رئیس شرکت تیک تو چنین گفته است:

با توجه به عملکرد مالی قدرتمند ما در فصل دوم این سال مالی و همچنین آمارهای خیره‌کننده و اولیه‌ای که از Red Dead Redemption 2 در اختیار داریم، ما پیش‌بینی‌ها از سند چشم‌انداز مالی خودمان را برای سال مالی ۲۰۱۹ افزایش داده‌ایم. این سال همچنین یک رکورد برای ما در زمینه فروش خالص و همچنین سود خالص مستمر بوده است. در نگاهی به آینده، ما تیم‌های قدرتمندی مشغول کار روی عناوین خودمان داریم که برای یک دوره رشد دیگر در بازه زمانی طولانی مدت بسیار مناسب است.

با توجه به پیش‌بینی‌های قبلی (از جمله پیش‌بینی Piper Jaffray) بسیاری بر این باور بودند که در زمینه فروش در سال ۲۰۱۸، بازی Call of Duty: Black Ops 4 پیروز رقابت با Red Dead 2 خواهد شد؛ با این حال با در نظر گرفتن این آمارهای باورنکردنی از Red Dead 2، به نظر این رقابت همین حالا هم به پایان رسیده است. در جریان گزارش مالی اخیر، تیک تو آمار جدیدی از عرضه بازی GTA V نیز منتشر کرد که نشان می‌دهد این بازی، سرانجام به فروش ۱۰۰ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده است؛ در آمارهای قبلی پیرامون این بازی، Grand Theft Auto 5 عرضه نزدیک به ۹۵ میلیون را ثبت کرده بود که در این مدت، این بازی بیش از ۵ میلیون نسخه دیگر هم در دنیا عرضه شده است.

بازی «رد دد ردمپشن 2»، هم‌اکنون برای پلی‌اسیتشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.