نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 17 آبان 1397
ساعت 08:00

تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی Spider-Man مشخص شد

0 از 5

تاریخ عرضه دومین اپیزود از بسته الحاقی The City That Never Sleeps بازی اسپایدر من فاش شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو اینسامنیاک گیمز پس از انتشار بسیار موفق بازی Marvel's Spider-Man، در ادامه یک بسته الحاقی بزرگ و سه قسمتی نیز معرفی کرد که چند هفته پیش، اولین بخش از آن با نام «The Heist» منتشر گردید. حالا هم با توجه به توضیحات آیتم‌ها در منوهای داخلی این بازی، سرانجام تاریخ عرضه دقیق بخش دوم این DLC یعنی «Turf Wars» نیز فاش شده است. پیرامون این بسته الحاقی، اینسامنیاک گرچه قبل از این هم ماه نوامبر را به عنوان زمان عرضه مشخص کرده بود، ولی حالا به طور دقیق‌تر، می‌دانیم که اپیزود دوم در روز ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد، Turf Wars دومین بخش از بسته الحاقی بزرگ‌تری به نام «The City That Never Sleeps» است و این DLC، هنوز یک قسمت دیگر نیز غیر از بخش دوم را در صف انتشار دارد. گزارش‌ها از دیده شدن تاریخ عرضه بخش دوم، اولین بار توسط یک کاربر در Reddit فاش شد که ذکر کرده در منوی بازی و پیرامون این DLC، مشخص می‌شود که شخصیت «Hammerhead» نیز از این طریق وارد دنیای بازی می‌شود. به علاوه در همین توضیحات نیز تاریخ دسترسی به بسته الحاقی در فروشگاه پلی‌استیشن نیز ۲۰ نوامبر ذکر شده است. در این ارتباط، گرچه ذکر شدن تاریخ عرضه و جزئیات درباره کاراکتر اصلی این بسته الحاقی، از طریق منوی خود بازی دیده شده، ولی هنوز اینسامنیاک و سونی اظهار نظر مستقیمی درباره این تاریخ انتشار نکرده‌اند.

بخش اول بسته الحاقی The City That Never Sleeps، یعنی The Heist که چند هفته پیش عرضه شد، پیرامون یک شخصیت دیگر از دنیای اسپایدی یعنی «Felicia Hardy مشهور به Black Cat» بود که در مجموع، با بازخوردهای خوبی هم مواجه شد. با این حال همان‌طور که از ماهیت «اپیزودیک» بسته الحاقی نیز مشخص است، The Heist بیشتر حالت شروع یک داستان بزرگ‌تر را داشت و این داستان در اپیزود دوم یا Turf Wars دنبال می‌شود. در ارتباط با این بازی، اینسامنیاک مدتی پیش حالت New Game Plus را هم به بازی اضافه کرده بود.

بازی «Marvel's Spider-Man»، در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ امتیاز فوق‌العاده «9٫5 از 10» را دریافت کرده و هم‌اکنون به شکل انحصاری، از طریق پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.