نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 29 آذر 1402 - 22:00
5 از 5

شایعه: ۳ بسته الحاقی رایگان برای بازی Spider-Man 2 منتشر می‌شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ بسیاری از برنامه‌های بلندمدت استودیوی اینسامنیاک گیمز بعد از هک شدن توسط یک گروه باج‌افزاری لو رفت و جزئیات بازی‌هایی نظیر Marvel's Wolverine، آی‌پی جدید این استودیو، Marvel's Venom و قسمت بعدی سری Ratchet and Clank فاش شد. علاوه‌بر این‌ها اما به نظر می‌رسد که بسیاری از برنامه‌های کوتاه‌مدت استودیوی اینسامنیاک گیمز برای پشتیبانی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 نیز لو رفته است.

یکی از کاربران سایت ResetEra به‌‎تازگی خبر داد که اینسامنیاک گیمز قصد دارد تا ۳ بسته‌ی الحاقی رایگان را در سال ۲۰۲۴ میلادی برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کند. اولین بسته‌ی الحاقی ظاهراً «Beetle Infestation» نام خواهد داشت و در یک‌چهارم آخر سال مالی ۲۰۲۳/۲۰۲۴ (بین ماه‌های ژانویه تا مارس) در دسترس قرار خواهد گرفت و دومین بسته‎ی الحاقی نیز با نام «Extreme Carnage» برای عرضه در بازه‌ی زمانی ماه آوریل تا ژوئن برنامه‌ریزی شده است. در نهایت نیز بسته‌ی الحاقی سوم بازی Marvel’s Spider-Man 2 با نام «Spider-Verse Anomaly» در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر خواهد شد.

گزارش دیگری نیز بر جهان‌باز بودن دو بسته‌ی الحاقی Beetle Infestation و Extreme Carnage تأکید داشته و خبر از باس‌فایت‌های متفاوت و مخصوص هر دو DLC داده است. بسته‌ی الحاقی سوم یا همان Spider-Verse نیز به‌عنوان کراس-اور فیلم‌های سونی توصیف شده و به نظر، شاهد یک مرحله‌ی جدید همراه با فیلتر بصری تازه، NPCها و شرورهایی براساس فیلم‌های اسپایدر-ورس خواهیم بود.

خارج از این ۳ بسته‌ی الحاقی، اینسامنیاک قصد دارد با آپدیت‌ها و به‌روزرسانی‌هایی که در طول سال ۲۰۲۴ برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر می‌کند، به پشتیبانی از این بازی ادامه دهد. این آپدیت‌ها شامل مواردی مانند اسپایدر-بات‌های جدید می‌شوند و در اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی نیز می‌توان انتظار عرضه‌ی نسخه‌ی «Game of the Year» این عنوان را داشت که تمامی محتواهای منتشرشده تا آن زمان را دربرمی‌گیرد.

در اسناد فاش‌شده به برنامه‌ی اینسامنیاک گیمز برای عرضه‌ی بازی Marvel’s Venom در سال ۲۰۲۵ نیز اشاره شده بود که در نهایت منجر به انتشار بازی Marvel’s Spider-Man 3 در سال ۲۰۲۸ میلادی خواهد شد.

استودیوی اینسامنیاک گیمز اخیراً اعلام کرد که آپدیت حالت نیو گیم پلاس بازی Marvel’s Spider-Man 2 را تا اوایل سال ۲۰۲۴ به تعویق انداخته است و باید منتظر ماند و دید که آیا رونمایی رسمی از این بسته‌های الحاقی را بعد از انتشار این به‌روزرسانی موردانتظار خواهیم دید یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.